Gå til innhold

Sex


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Hvis en mann skulle presse seg på meg hvis jeg blir med hjem til han en gang... så er det ikke meg selv jeg er redd for, men synet på kvinner fra andre kvinner. 
En mann kan kanskje merke at jeg innerst inne vil, selv om jeg stritter litt imot.
Det er ikke han som har påført meg skade om dette skjer, men det er mine tanker om hva andre kvinner ville sagt om saken. Jeg vil aldri gidde å anmelde noe slik. Men siden jeg er kvinne ville jeg følt det som en plikt å melde til politiet, men jeg vil ikke. 

Samme med han i utlandet. En av mine største drømmer, å sitte på med han i bil, snakke og reise rundt. Jeg følte meg hjemme med han. Men moren min/andre kvinners syn på saken gjorde at jeg måtte pine meg til å la være. Jeg gråt flere kvelder. Jeg landet i Norge sent september 2017, da hadde jeg hatt sjans å date han for andre gang. Jeg satt ute hver kveld, der det pleier å være masse vann, var det stein, der satt jeg og så på stjernene. Klarte ikke ta kontakt av meg selv, ble verdens gladeste når han spurte om alt var bra med meg, men fikk det ikke til videre.

Jeg har utviklet et hat mot kvinner pga dette.

ikke kvinner generelt, jeg hater jo ikke alle kvinnene jeg ser liksom, men jeg har fått et slags hat mot mange kvinners syn på ting. Fordi jeg ikke klarer å forstå, deres trang til å komme med råd, på samme tid som de ikke alltid følger disse selv. Jeg synes det er dobbeltmoralsk. Som om de bare skal føle seg viktige. 

Det var aldri meg selv jeg var redd for, men det er som om jeg HAR MÅTTET TVINGE MEG TIL Å SKIFTE MENING FORDI DE FLESTE ANDRE VILLE MENT SLIK. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (3 timer siden):

En mann kan kanskje merke at jeg innerst inne vil, selv om jeg stritter litt imot.

Det er fortsatt overgrep. Man kan ha lyst til noe innerst inne og fortsatt vite at man ikke skal, bør eller vil av andre årsaker enn hva du vil innerst inne. Nei er nei. Andre tydelige tegn er også nei. Uansett grunn så skal et avslag respekteres.

Og hva mener du? Hater du kvinner fordi du føler de mener du burde anmelde noen som har sex med deg når du ikke vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Talent skrev (52 minutter siden):

Det er fortsatt overgrep. Man kan ha lyst til noe innerst inne og fortsatt vite at man ikke skal, bør eller vil av andre årsaker enn hva du vil innerst inne. Nei er nei. Andre tydelige tegn er også nei. Uansett grunn så skal et avslag respekteres.

Og hva mener du? Hater du kvinner fordi du føler de mener du burde anmelde noen som har sex med deg når du ikke vil?

Nei, ikke av den grunnen alene. Jeg har ikke opplevd det forresten. Men jeg hater kvinner fordi det er en sykelig opptattheten av at vi skal sette oss i respekt. Menn kan nesten ikke gi oss oppmerksomhet noen ganger fordi det blir trakassering. 
 

Og det øverste der. Hvem er det du mener ikke bør? «Nei er nei», den som forgriper seg eller at jeg skal høre på angsten min ang menn? 
Jeg har veldig lyst på en (ikke første gang i livet). Med de andre jeg hadde lyst på så har jeg sett i ettertid at det var angsten som ødela alt. Ikke fordi det var så dårlige menn. Nå liker jeg en ny som jeg har samme problem med. 
Jeg turte ikke. Og jeg er sint på min jævla møkkakropp som gir meg angst. 
Jeg er lei av at det skal vært så vanskelig å bare leve. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke av den grunnen alene. Jeg har ikke opplevd det forresten. Men jeg hater kvinner fordi det er en sykelig opptattheten av at vi skal sette oss i respekt. Menn kan nesten ikke gi oss oppmerksomhet noen ganger fordi det blir trakassering. 
 

Og det øverste der. Hvem er det du mener ikke bør? «Nei er nei», den som forgriper seg eller at jeg skal høre på angsten min ang menn? 
Jeg har veldig lyst på en (ikke første gang i livet). Med de andre jeg hadde lyst på så har jeg sett i ettertid at det var angsten som ødela alt. Ikke fordi det var så dårlige menn. Nå liker jeg en ny som jeg har samme problem med. 
Jeg turte ikke. Og jeg er sint på min jævla møkkakropp som gir meg angst. 
Jeg er lei av at det skal vært så vanskelig å bare leve. 
 

Men har du ikke tenkt på hvorfor? Jeg er enig i at det går for langt, menn må jo kunne få prøve seg på vanlig, hyggelig vis. Greia er jo at mange ikke klarer å holde det på det nivået. 

Jeg mente nei som i at vedkommende skal respektere det, for hvis ikke blir det overgrep.

Men det høres ut som du bør høre på ditt ja? Hvis det er noe du vil bør du gjøre det for at du vil, ikke tenke på hva andre mener om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Talent skrev (24 minutter siden):

Men har du ikke tenkt på hvorfor? Jeg er enig i at det går for langt, menn må jo kunne få prøve seg på vanlig, hyggelig vis. Greia er jo at mange ikke klarer å holde det på det nivået. 

Jeg mente nei som i at vedkommende skal respektere det, for hvis ikke blir det overgrep.

Men det høres ut som du bør høre på ditt ja? Hvis det er noe du vil bør du gjøre det for at du vil, ikke tenke på hva andre mener om det

Hvirfor hva? At jeg synes det er vanskelig å leve? Det er jo fordi jeg har tvangstanker rundt diagnosen, er redd for at jeg havner i feller (forelskelse kan være ei) og så skal jeg ikke gå i den. 
Har tanker rundt at jeg blir straffet om jeg prøver noe og så er jeg redd for at det negative skal stemme. Og så er jeg redd jeg skal bli straffet for å avvise de jeg ikke blir interessert i (men de er ekstremt pågående og da). 
Jeg merker jeg må like meg bedre. 
Jeg liker meg jo av og til men jeg husker noen så «det er ikke gjort over natta» og det er dette som har ødelagt hele tiden. Hvorfor kan jeg ikke bare få fore den positive tanken? 

Og han mannen her har jeg ikke giddet å analysere før. Nå tør jeg ikke skrive eller sende noen ting fordi jeg er livredd jeg ikke får svar eller blir avvist. Mest det første.. da er det bekreftet nok en gang at menn merker når damer føler noe så blir de livredde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Og om jeg faktisk vil stille for han sexuelt da? Er dette så mye verre enn å sitte hjemme ensom og kjede meg? Hvis det er greit for meg? Er så lei av at kvinner forteller hvordan kvinner skal leve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Og om jeg faktisk vil stille for han sexuelt da? Er dette så mye verre enn å sitte hjemme ensom og kjede meg? Hvis det er greit for meg? Er så lei av at kvinner forteller hvordan kvinner skal leve

Hvis det er greit for deg, så gjør det da. Ingen andre hindrer deg.

Anonymkode: 30bb5...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis det er greit for deg, så gjør det da. Ingen andre hindrer deg.

Anonymkode: 30bb5...822

Men hva om det er sant at som kvinne kan man pådra seg skader av det? Får kanskje ME, ms eller kreft som straff? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Og så er jeg redd for at jeg ikke er ønsket. Jeg er redd for at han synes jeg er plagsom. Jeg føler det er koselig at noen setter pris på det de hører fra meg. Men hvis det kun er mitt ønske og at jeg egentlig bare er irriterende så, ville det kanskje vært typisk for min forbannelse :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (12 minutter siden):

Og om jeg faktisk vil stille for han sexuelt da? Er dette så mye verre enn å sitte hjemme ensom og kjede meg? Hvis det er greit for meg? Er så lei av at kvinner forteller hvordan kvinner skal leve

Det er ingen, verken her inne eller rundt deg som sier at du ikke skal ligge med ham. Det er kun du som tror at alle andre mener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (14 minutter siden):

Det er ingen, verken her inne eller rundt deg som sier at du ikke skal ligge med ham. Det er kun du som tror at alle andre mener det.

Ny ting p analysere. Har jeg psykose eller tvangstanke? :( uansett hva det er , så er det slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg synes bare vi begynte å få en så god tone. Men siden dette her skjer hele tiden så må det være meg det er noe med?

Igjen er jeg litt lei meg fordi jeg aldri hører fra han. Så han i helgen og han hilste men var ikke slik at det passet å liksom begynne å prate da. 
 

Kanskje han tror jeg har avvist? Og holder avstand. Kanske jeg bare må gi lyd fra meg i morgen i stedet for å angre i lang tid?? Fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (35 minutter siden):

Men hva om det er sant at som kvinne kan man pådra seg skader av det? Får kanskje ME, ms eller kreft som straff? 

Dette er bare tvangstanker.

Anonymkode: 30bb5...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er bare tvangstanker.

Anonymkode: 30bb5...822

Men jeg er overbevist på en måten:( jeg tør ikke gjøre noe før disse er vekk. Savner da jeg bare klarte å leve uten denne forbanna overanalyseringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Og så er jeg redd for at han kanskje bare merket at jeg liker han og vil ikke annet en pule. Så ligger jeg der og føler mer og blir mer ødelagt? 
Ellers så kanskje jeg egentlig bare ønsker kosen og går videre som en gladere person.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg føle jo på denne forbannelsen. At jeg er veldig alene. Jeg tør ikke helt tro at noen synes det er koselig at jeg er tilstede/tar kontakt. 
At det bare ikke betyr noe spesielt.

Jeg har bare ikke helt den kontakten jeg skulle ønske. Jeg føler hele tiden at noen er bedre stilt enn meg når det gjelder å ha kontakt med den jeg ønsker feks. 
 

Skulle ønske jg ga mer faen og ikke tenkte så. Og så er jeg noen ganger vant med at jeg får oppfylt det jeg er redd for. Det er som om jeg tiltrekker meg det jeg er redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Det at jeg begynte å like han her da, var en lettelse. Ble liksom ferdig med noe som har vært et problem lenge. 
Men så var det kanskje ikke til noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...