Gå til innhold

Sex er det mest syndige en kan gjøre?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Har så lyst, men så må jeg stoppe fordi den jævla kvinnekroppen er skapt for å bli gravid. I tillegg straffes kos med overførbare sykdommer. Hva gjør de som er sexuelt frigjort? De som blir med ukjente første helgen? Jeg kjenner til slike. 
Jeg er så lei av at man må stoppe held tiden. 
Jeg hater kvinnekroppen. Den blir gravid, får kjønnssykdom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (51 minutter siden):

Hva gjør de som er sexuelt frigjort? De som blir med ukjente første helgen? Jeg kjenner til slike. 

Veldig mange går nok på p-piller eller annen hormonprevensjon.

90tallsbarn skrev (52 minutter siden):

Jeg hater kvinnekroppen. Den blir gravid, får kjønnssykdom 

Menn får også kjønnssykdommer.

Mange kvinner er i perioder glade for å kunne bli gravide og få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange like innlegg skal du poste om dette? Du spammer forumet med slike innlegg, og du bør poste gjentagende innlegg på dagbok- eller autismeforumet, det er derfor det ble opprettet. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

I alle dager 90tallsbarn. Her må du arbeide med egne fordommer, også for å få til en større aksept for deg selv. Du kan ha grenser selv og ikke ønske å disponere deg for kjønnssykdommer og svangerskap. Og du virker ikke videre kåt. Å kalle folk som tar andre valg enn deg selv i denne settingen for «jeg kjenner til slike» speiler en umodenhet og en fordomsfull holdning slik jeg leser deg. Skal folk akseptere deg med bukkene dine må du arbeide for å akseptere er større mangfold enn dem som tenker og velger likt som deg selv. 

Anonymkode: ffc8d...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
hipohopp2022 skrev (19 minutter siden):

😬

Hva ønsker du å oppnå med å vekke en ikke-konstruktiv tråd, som snart er et halvt år gammel, med en intetsigende emoji? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
Kayia skrev (4 minutter siden):

Hva ønsker du å oppnå med å vekke en ikke-konstruktiv tråd, som snart er et halvt år gammel, med en intetsigende emoji? 

Men? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (30 minutter siden):

😬

Er De blitt gravid? Eller fått STD?

Ifølge dagens feminister er ingenting synd lenger. Abort hylles som berikende, så bare ligg rundt du du vil få support fra alle feministene, jo mer syndig du oppfører deg jo mer vil du bli hyllet.

Det er sinnsykt, men sånn er samfunnet blitt.

Anonymkode: da1b5...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er De blitt gravid? Eller fått STD?

Ifølge dagens feminister er ingenting synd lenger. Abort hylles som berikende, så bare ligg rundt du du vil få support fra alle feministene, jo mer syndig du oppfører deg jo mer vil du bli hyllet.

Det er sinnsykt, men sånn er samfunnet blitt.

Anonymkode: da1b5...de2

STD? Er det det samme som AFS?

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (12 minutter siden):

Men? 

Jeg skjønner ikke svaret ditt. Min mening er at det er dumt at noen vekker liv i en gammel tråd om et tema som trådstarter ikke lenger diskuterer her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (6 minutter siden):

STD? Er det det samme som AFS?

STD er seksuelt overførbar sykdom, på engelsk, (STD). Husker ikke hva en kaller det på norsk 😛 

Anonymkode: da1b5...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er De blitt gravid? Eller fått STD?

Ifølge dagens feminister er ingenting synd lenger. Abort hylles som berikende, så bare ligg rundt du du vil få support fra alle feministene, jo mer syndig du oppfører deg jo mer vil du bli hyllet.

Det er sinnsykt, men sånn er samfunnet blitt.

Anonymkode: da1b5...de2

Kan jeg få litt av det du røyker?

Anonymkode: 5cf69...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

STD er seksuelt overførbar sykdom, på engelsk, (STD). Husker ikke hva en kaller det på norsk 😛 

Anonymkode: da1b5...de2

Det var akkurat det jeg tenkte dem tenkte på Ab. Vet dem hva AFS betyr da? Foruten må jeg meddele dem at svaret ditt gav meg latter langt nedi arteriene. Trenger flere av dem her inne😂

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan jeg få litt av det du røyker?

Anonymkode: 5cf69...495

Vet ikke om du har fått det med deg, men vi har gått fra "abort er galt", til "abort etter fødsel er greit", på bare noen tiår. 

Det har vært en del lover i USA som pusher slikt, og mange "eksperter" mener at abort etter fødsel er greit (selv om barnet er friskt etc)

Det bør være MOREN sitt valg, hva som skjer med barnet, mener feminister

https://jme.bmj.com/content/39/5/261

 

Anonymkode: da1b5...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

Det var akkurat det jeg tenkte dem tenkte på Ab. Vet dem hva AFS betyr da? 

AFS har mange betydninger, men vet ikke hva du sikter til. 

Anonymkode: da1b5...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det har vært en del lover i USA som pusher slikt, og mange "eksperter" mener at abort etter fødsel er greit (selv om barnet er friskt etc)

Hva er det du snakker om nå? "Abort etter fødsel"???? Snakker du om senaborter? Friske barn som overlever utenfor mors liv blir ikke tatt livet av på sykehus om det er det du mener. Ei heller i USA. I USA er det jo i mange stater forbudt med abort samme hvor tidlig i svangerskapet det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

AFS har mange betydninger, men vet ikke hva du sikter til. 

Anonymkode: da1b5...de2

Altså. Anti feminine sykdommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (12 minutter siden):

Altså. Anti feminine sykdommer. 

Ok, ja kjipt å være kinnfolk noen ganger. Trøsten får være at du slipper å være mann som er mye verre :P 

Anonymkode: da1b5...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ok, ja kjipt å være kinnfolk noen ganger. Trøsten får være at du slipper å være mann som er mye verre :P 

Anonymkode: da1b5...de2

😂😂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...