Gå til innhold

fetish


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så du fikk deg en deilig runk nå? Jeg for min del ble kvalm av tanken. Tenner liksom ikke på egne (eller andres) tarmer og avføring. 

Anonymkode: 5f4fa...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 17.03):

Så du fikk deg en deilig runk nå? Jeg for min del ble kvalm av tanken. Tenner liksom ikke på egne (eller andres) tarmer og avføring. 

Anonymkode: 5f4fa...d3c

Det er ikke på tarmene eller avføring. På å få det vekk. Det er å være tom. Ha hele systemet tømt.

Anonymkode: 00842...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 20.03):

Det er ikke på tarmene eller avføring. På å få det vekk. Det er å være tom. Ha hele systemet tømt.

Anonymkode: 00842...733

Hvor mye tid av døgnet opptar dette tankene dine? Det virker på meg som om det tar opp mer tid av døgnet enn hva kanskje sunt er for en daglig normal fungering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Eva Sofie skrev (På 10/16/2021 den 11.37):

Hvor mye tid av døgnet opptar dette tankene dine? Det virker på meg som om det tar opp mer tid av døgnet enn hva kanskje sunt er for en daglig normal fungering.

Nei, det er bare innimellom. Noen timer eller en halv dag.  Kan gå måneder mellom hver gang.  Tror det er klismafili. Fungerer helt fint i hverdagen

Anonymkode: 75274...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Kone i korte miniskjørt og korte minikjoler med minst mulig under ....   funker veldig effektiv på potensen ta oppover lårene å småklemme forstikig på di oppover og litt inn under skjøret... 

Kona mi på bildet ja hun går sånn offentlig blandt folk så derfor jeg kan dele det ...  gammelt bilde så derfor litt kornette og hun har blitt en del kg tynnere siden bildet ble tatt... 

Snapshot_20140106_12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...