Gå til innhold

Panikk angst blir jeg aldri frisk ???


snuffy

Anbefalte innlegg

Jeg fikk oppleve panikk angst for første gang for 3 år siden , det var helt jæ....

Legen min tok aksjon på dette meget raskt og jeg begynnte på Seroxat.

Etter 1 år sluttet jeg med Seroxat.

2 mnd senere (på jobb i Nordsjøen) kom angsten tilbake , så ble det 1 1/2 år på nytt med Seroxat.

Det er nå gått ca 2 mnd siden jeg sluttet og igjen så kom angsten tilbake nå også på jobb.

Så det jeg lurer på vil man aldri bli frisk av dette ?

Hvorfor hender dette akkurat meg?.

Tok min første Seroxat igjen igår kveld.

Jeg er 28 år og jobber i Nordsjøen men begynner å lure på om jeg kan fortsette å jobbe siden jeg alltid får tilbakefall.

Jeg fortelte om sykdommen min til Platformsjefen men fikk ingen forståelse han sa bare det , at jeg måtte være forsiktig med sjukemeldinger pga dette, ellers så hadde jeg ikke jobb så lenge.

Det var meget tung å høre ingen støtte her altså.

Jeg har også merket at jeg blir lett irritert og sint nå som jeg hadde sluttet , noe som også er vanskelig for min kone.

Har du noen råd tips til meg.

For å si det sån så skal jeg heller ta Seroxat resten av live enn å få angsten tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...