Gå til innhold

Føler du det også sånn?


Gondor

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært så langt nede at du føler at du er på sammenbruddets rand og så som ved et mirakel merker at det slipper, føler du da at du trenger en dag eller to for å akklimatisere deg til normalen igjen eller slenger du deg opp på hesten med en gang? Jeg har hatt en sånn merkelig dag i dag etter at faenskapen har sluppet taket hvor jeg egentlig ikke har fungert normalt, men i hvert fall gjort en del. Jeg er nok litt redd for at jeg er nede i gørra igjen i morgen. Er sliten. Jeg har spist mye selv om jeg ikke har vært sulten Er så stappa at det er ubehagelig. Når Christine Koht sier på TV mens hun ler og smiler at det er bipolare som får verden til å gå fremover, blir jeg sint. Hva er det hun snakker om? Synes ikke livet som bipolar er så festlig at det gjør noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CK er ikke bare bipolar. Det er helt tydelig at hun også har en annen lidelse, men vil ikke nevne det i tilfelle det ikke er lov å spekulere i andre menneskers disgnoser når de ikke har bedt om det selv. 

Anonymkode: fe25d...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg går oppturene plutselig opp, mens nedturene blir gradvis bedre. Klarer å gjøre litt mer dag. Ikke sånn alvorlig langt nede ene dagen også normal (min type normal) neste dagen. Tror de færreste opplever å bare plutselig fungere normalt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...