Gå til innhold

Savner tiden man kunne ha flere brukere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en profil jeg brukte som psykisk syk. Hadde eget nick og var mye på psyk forumet med den. Så hadde jeg et nick jeg fremstod frisk med og var aktiv på de andre forumene, deltok i debatter og var helt på linje med alle andre. Dere kjente meg som X den syke og Y den friske, men dere visste aldri at det var en og samme person. Sånn likte jeg godt å ha det. Men sånn som det er nå hvor det bare er lov til å ha 1 bruker blir det annerledes. Jeg må enten tørre å være både den syke og den friske integrert i ett nick, eller så må jeg velge å være den ene med nick og den andre som anonym. Eller alltid skrive som anonym. 

Anonymkode: bec2a...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (24 minutter siden):

Det er neppe vanskelig å opprette en mailadresse til og ha to brukere.

Hva vitsen med det er, er en annen sak. 

Ja hvert nick må ha sin egen mailadresse. Men så ble det ulovlig iht nye regler. 

Så du greide ikke å forstå vitsen med det etter å ha lest hva jeg skrev. Er det ofte vanskelig for deg dette med å sette deg inn i andres situasjon og se ting fra andre synsvinkler enn din egen? 

Anonymkode: bec2a...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja hvert nick må ha sin egen mailadresse. Men så ble det ulovlig iht nye regler. 

 

Anonymkode: bec2a...618

Det går nok bra, tror ingen overvåker dette uansett om det er aldri så "ulovlig".

Anonymkode: 08f26...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går nok bra, tror ingen overvåker dette uansett om det er aldri så "ulovlig".

Anonymkode: 08f26...e01

Jeg tørr ikke det. Etter omleggingen fikk jeg mail fra admin med spørsmål om hvilket nick jeg ville beholde, og jeg valgte den syke nick versjonen av meg siden jeg slet en del på den tiden. Enheten man bruker viser samme IP selv om det er ulike mailadresser. Etter at jeg ble bedre (ting ordnet seg blant annet med barnevernet) har jeg nesten ikke vært her. Har ingen planer om å bruke det nicket videre nå. Så da blir det enten å skrive som anonym eller bytte nick. 

Anonymkode: bec2a...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo fort veldig forvirrende om man skal kunne ha flere nick, samtidig som man også kan poste anonymt med flere nick. Nei, jeg ser ikke problemstillingen. Folk her er vel ikke så dømmende at man må gjemme seg hele tiden.

Anonymkode: 3bda8...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det blir jo fort veldig forvirrende om man skal kunne ha flere nick, samtidig som man også kan poste anonymt med flere nick. Nei, jeg ser ikke problemstillingen. Folk her er vel ikke så dømmende at man må gjemme seg hele tiden.

Anonymkode: 3bda8...f23

Nei er ikke sikkert at folk er dømmende, men det har med eget forgodtbefinnende å gjøre mest. Men helt okei altså, jeg skal ikke gjøre det til et problem hvis ikke det er et problem. Jeg er ikke så mye her nå at det gjør noe til eller fra uansett. Men jeg blir ihvertfall ikke å bruke dette nicket mer. 

Anonymkode: bec2a...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det blir jo fort veldig forvirrende om man skal kunne ha flere nick, samtidig som man også kan poste anonymt med flere nick. Anonymkode: 3bda8...f23

Går fint det hvis man har orden i sysakene. 🙂

Anonymkode: 08f26...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går fint det hvis man har orden i sysakene. 🙂

Anonymkode: 08f26...e01

Nå tenkte jo jeg at det blir forvirrende for de som leser, ikke de som poster. Det var jo ett problem for noen år siden med folk som svarte seg selv i flere tråder. Og fant en slags underholdning i å skape krangler som ikke fantes.

Anonymkode: 3bda8...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går fint det hvis man har orden i sysakene. 🙂

Anonymkode: 08f26...e01

Det hadde jeg aldri. Det hendte jeg prøvde å lage en tråd under et annet nick om jeg ikke ville bli gjenkjent - outet meg selv med en gang når jeg skulle svare på svar jeg fikk i tråden. Gang på gang. 🤣 Var bare å droppe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner det at man kunne ha «midlertidige nick» i den enkelte tråden. Ikke fordi jeg selv skulle bruke det, men for å slippe en hel haug som alle «heter» anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjenkjent om jeg skriver som anonym også. Kanskje jeg har et idiosynkratisk språk? 

 

Anonymkode: 3bda8...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg blir gjenkjent om jeg skriver som anonym også. Kanskje jeg har et idiosynkratisk språk? 

 

Anonymkode: 3bda8...f23

Mange er lett å kjenne igjen. Både skrivestil og problemstillinger som går igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...