Gå til innhold

Skamfølelse rundt kropp og sex


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg vet mange mistet jomfrudommen som 16 åringer. Jeg har aldri ligget naken ved siden av en mann. Ikke noen faktisk. 
Fordi jeg føler at jeg gjør noe straffbart. Jeg bare vet ikke hvorfor jeg føler det slik. Har vært rolig lenge nå, men i dag kom det tilbake litt. 
Hvordan få vekk disse tankene? 
Jeg vet at sex er vanlig og at de fleste har hatt det. For meg så virker dette mer som noe som kan straffe seg i form av at jeg blir venneløs, syk eller hengt ut. 
Jeg er redd for horestempel. Og redd for å vise egen lyst. 
Skulle ønske jeg klarte å se på kos som kos. 
Jeg er ikke oppvokst i et kristent hjem heller. Likevel kjennes det som jeg ikke eier meg selv. Det kjennes som jeg gjør noe forbudt når jeg prøver å gå lenger med en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (17 timer siden):

Jeg vet mange mistet jomfrudommen som 16 åringer. Jeg har aldri ligget naken ved siden av en mann. Ikke noen faktisk. 
Fordi jeg føler at jeg gjør noe straffbart. Jeg bare vet ikke hvorfor jeg føler det slik. Har vært rolig lenge nå, men i dag kom det tilbake litt. 
Hvordan få vekk disse tankene? 
Jeg vet at sex er vanlig og at de fleste har hatt det. For meg så virker dette mer som noe som kan straffe seg i form av at jeg blir venneløs, syk eller hengt ut. 
Jeg er redd for horestempel. Og redd for å vise egen lyst. 
Skulle ønske jeg klarte å se på kos som kos. 
Jeg er ikke oppvokst i et kristent hjem heller. Likevel kjennes det som jeg ikke eier meg selv. Det kjennes som jeg gjør noe forbudt når jeg prøver å gå lenger med en mann.

Det meste av dette er nok bare i ditt hode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...