Gå til innhold

Personlighetsforstyrret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er under utredning for bipolar, men lurer på om jeg er personlighetsforstyrret. På fredag var jeg i begravelse til bestemor og fikk lættis. Alle var så triste og det hadde en effekt på meg som gjorde meg motsatt i humøret. Skammer meg dypt, for det er ikke normalt. 

Anonymkode: c7644...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså er det et tegn på pf når man begynner å le i en begravelse? 

Anonymkode: c7644...542

Nei, selvfølgelig er det ikke det. Det er ganske normalt å le i slike situasjoner :

https://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/det-er-sa-pinlig-men-umulig-a-unnga-2543357

Anonymkode: df7cc...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nei, selvfølgelig er det ikke det. Det er ganske normalt å le i slike situasjoner :

https://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/det-er-sa-pinlig-men-umulig-a-unnga-2543357

Anonymkode: df7cc...fbb

Takk, men jeg tror ikke at det er så normalt akkurat. Jeg er lei meg for at jeg begynte å le. Folk kikket rart på meg og jeg er så skamfull. Nå kommer slekta til å tro at jeg er et dårlig og kaldt menneske. 

Anonymkode: c7644...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er under utredning for bipolar, men lurer på om jeg er personlighetsforstyrret. På fredag var jeg i begravelse til bestemor og fikk lættis. Alle var så triste og det hadde en effekt på meg som gjorde meg motsatt i humøret. Skammer meg dypt, for det er ikke normalt. 

Anonymkode: c7644...542

Trist å høre om bestemoren din ❤️ 

Det er faktisk normalt å le i begravelser. Jeg har hørt om flere tilfeller hvor det har skjedd.  Ofte så spenner man seg og holder igjen pusten i begravelser. Man kan  bli overveldet og da får man en fysiologisk reaksjon. Latter er kroppens måte å dempe angsten og sjokket samtidig som man blir tvunget til å trekke pusten.  

Det er i hvert fall ikke et tegn på PF 🙂 

 

Anonymkode: 43414...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selvforakten er stor for jeg gjorde noe annet rart også. Jeg og et ikke så veldig nært familiemedlem hadde sex i sammenkomsten etterpå. Hvem gjør slikt da? 😩

Anonymkode: c7644...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 15.46):

Men selvforakten er stor for jeg gjorde noe annet rart også. Jeg og et ikke så veldig nært familiemedlem hadde sex i sammenkomsten etterpå. Hvem gjør slikt da? 😩

Anonymkode: c7644...542

Da tenker jeg du kan tenke om det er bilopar  mani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...