Gå til innhold

Søskenbarn sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvordan ser dere på sex mellom søskenbarn? 

Anonymkode: 3ad6e...4ca

Det er jo ikke forbudt, men jeg hadde ikke kunnet tenke meg å ha sex med søskenbarna mine nei - det er litt for nære synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke forbudt, men jeg hadde ikke kunnet tenke meg å ha sex med søskenbarna mine nei - det er litt for nære synes jeg.

Ja det er ganske ekkelt at jeg har gjort det. Vet ikke hvordan jeg skal rette opp i det. 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ekkelt.

Anonymkode: 55a98...30c

 

Anonymkode: 3ad6e...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er ganske ekkelt at jeg har gjort det. Vet ikke hvordan jeg skal rette opp i det. 

 

Anonymkode: 3ad6e...4ca

Det er jo ikke forbudt så så lenge det var frivillig mellom dere begge har dere ikke gjort noe galt. :) Ikke tenk mer på det du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det har en del å si hva slags forhold man har hatt i oppveksten. Noen har jo svært mange søskenbarn, kanskje spredt over hele landet, og har ikke hatt så nær kontakt.

 

Kjenner faktisk til søskenbarn som er gift og har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja det er ganske ekkelt at jeg har gjort det. Vet ikke hvordan jeg skal rette opp i det. 

 

Anonymkode: 3ad6e...4ca

Bare glem det, og gå videre. "Gjort er gjort og spist er spist." Ikke la dette oppta tankene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvordan ser dere på sex mellom søskenbarn? 

 

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja det er ganske ekkelt at jeg har gjort det. Vet ikke hvordan jeg skal rette opp i det. 

 

Hvor gamle var dere, og var dere enige om at det skulle skje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle. Jeg skal prøve legge det bak meg. 

Kayia skrev (44 minutter siden):

 

Hvor gamle var dere, og var dere enige om at det skulle skje? 

Jeg er i 20 årene, han er snart 40... Men vi var enige om det ja. Han tok initiativet og jeg fulgte med. 

TS.

Endret av Seida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seida skrev (46 minutter siden):

Jeg er i 20 årene, han er snart 40... Men vi var enige om det ja. Han tok initiativet og jeg fulgte med. 

TS.

Dersom dere var enige om dette er det vel greiest å legge det bak seg, tror du ikke? Om du tenker annerledes om dette nå i dag kan du kanskje evt lære av erfaringen og ikke gjenta det? Eller hva tenker du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 minutt siden):

Dersom dere var enige om dette er det vel greiest å legge det bak seg, tror du ikke? Om du tenker annerledes om dette nå i dag kan du kanskje evt lære av erfaringen og ikke gjenta det? Eller hva tenker du selv?

Men jeg er så fæl til å ombestemme meg. Kan være impulsiv og ha vansker med å tenke konsekvenser. Ting som virker som en god ide der og da kan noen timer etterpå være totalt forkastelig. Men det beste er vel å bare legge det bak seg ja, og ikke tenke så mye på det. Men det er så vanskelig for det er jo ikke så mange dagene siden det hendte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seida skrev (12 minutter siden):

Men jeg er så fæl til å ombestemme meg. Kan være impulsiv og ha vansker med å tenke konsekvenser. Ting som virker som en god ide der og da kan noen timer etterpå være totalt forkastelig. Men det beste er vel å bare legge det bak seg ja, og ikke tenke så mye på det. Men det er så vanskelig for det er jo ikke så mange dagene siden det hendte.

Da høres det ut som lærdommen kan være å ikke være impulsiv eller ta (for) raske beslutninger da. Kanskje du skal gjøre det til en vane å si at "det må jeg tenke litt mer på", og kjenne om du syns det er en like god ide dagen eller uken etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seida skrev (15 minutter siden):

Men jeg er så fæl til å ombestemme meg. Kan være impulsiv og ha vansker med å tenke konsekvenser. Ting som virker som en god ide der og da kan noen timer etterpå være totalt forkastelig. Men det beste er vel å bare legge det bak seg ja, og ikke tenke så mye på det. Men det er så vanskelig for det er jo ikke så mange dagene siden det hendte.

Du får det nok mer på avstand etterhvert. Hvis det bare er noen dager siden, er det ikke så rart at du tenker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (8 minutter siden):

Da høres det ut som lærdommen kan være å ikke være impulsiv eller ta (for) raske beslutninger da. Kanskje du skal gjøre det til en vane å si at "det må jeg tenke litt mer på", og kjenne om du syns det er en like god ide dagen eller uken etter?

I dette tilfellet måtte det en rask avgjørelse til. Vi var i begravelse til vår felles bestemor, og det vil nok gå måneder og år før jeg treffer han igjen siden vi bor ganske langt fra hverandre. Så jeg kunne ikke tenke på det, jeg måtte bestemme meg der og da. Men sånn ellers i andre ting så ja, helt klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seida skrev (41 minutter siden):

I dette tilfellet måtte det en rask avgjørelse til. Vi var i begravelse til vår felles bestemor, og det vil nok gå måneder og år før jeg treffer han igjen siden vi bor ganske langt fra hverandre. Så jeg kunne ikke tenke på det, jeg måtte bestemme meg der og da. Men sånn ellers i andre ting så ja, helt klart. 

Jeg ga deg to ulike råd. Enten:

- å unngå impulsive handlinger

- å tenke deg om en dag eller en uke

Ettersom du ofte angrer, og antyder at du gjør det i dette konkrete tilfellet, ville det vært lurt å følge det første rådet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mange land i midt-østen og land som pakistan er det vanlig å gifte seg med fetter/kusine. Veldig vanlig. Det er ikke vanlig blant etniske nordmenn, men det er nok noen som har rotet med søskenbarn av oss også. Du gjorde noe dumt, ingen andre enn dere vet det, så da er det bare å legge den i boksen for dårlige ideer man ikke gjør igjen.

Anonymkode: 2b87e...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...