Gå til innhold

Hva skal til for at du umiddelbart liker en annen?


emilie321

Anbefalte innlegg

For en tid siden møtte jeg en tilfeldig på et arrangement.  Likte mannen umiddelbart og syntes det var dumt at jeg ikke fikk pratet mer med vedkommende. Dette er nytt for meg for vanligvis så skygger jeg raskt banen i slike situasjoner.  I dag møtte jeg vedkommende igjen og kjente jeg ble glad da jeg så han.  

Vet ikke hva det var med han, annet enn at det var noe der som jeg likte. Kjenner jo overhode ikke vedkommende, men allikevel liker jeg han. Vet ikke hva som skjer jeg..

Hva skal til for at du liker et annet menneske ekstra godt ved første øyekast? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet jeg egentlig ikke. Jeg er engstelig i møte med nye mennesker så det skal nok mye til før jeg umiddelbart liker noen. Skal mye mer til enn at de er blid og hyggelig i hvert fall. Det er vel de fleste når man hilser på noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (3 minutter siden):

Det vet jeg egentlig ikke. Jeg er engstelig i møte med nye mennesker så det skal nok mye til før jeg umiddelbart liker noen. Skal mye mer til enn at de er blid og hyggelig i hvert fall. Det er vel de fleste når man hilser på noen. 

Samme her. Han har iallefall gjort inntrykk og jeg skjønner ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forklare, det bare er en slags utstråling man ikke helt klarer sette ord på. Også at de virker genuint interessert, er åpne og virkelig lytter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niomi skrev (15 minutter siden):

Vanskelig å forklare, det bare er en slags utstråling man ikke helt klarer sette ord på. Også at de virker genuint interessert, er åpne og virkelig lytter. 

Ja, det er vanskelig å forklare. Det var bare noe som var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt har bare skjedd meg når det har vært tiltrekning tilstede. Ellers tar det tid før jeg liker en person.

Anonymkode: 63271...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sånt har bare skjedd meg når det har vært tiltrekning tilstede. Ellers tar det tid før jeg liker en person.

Anonymkode: 63271...89f

Ja, vanligvis tar ting tid for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...