Gå til innhold

Avvisning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke i stand til å takle avvisning og lurer på hvordan andre takler det uten å avslutte ting, ta avstand og være avvisende tilbake. Vil gjerne ha råd om hvordan jeg bedre takler det :) 

Anonymkode: 3abf0...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er ikke i stand til å takle avvisning og lurer på hvordan andre takler det uten å avslutte ting, ta avstand og være avvisende tilbake. Vil gjerne ha råd om hvordan jeg bedre takler det :) 

Anonymkode: 3abf0...2b2

Det spørs jo litt på hvordan avvisning da. Er det å bli avvist det at noen avviser en telefonsamtale?  Eller er det mer dyptgående avvisning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke i stand til å takle avvisning og lurer på hvordan andre takler det uten å avslutte ting, ta avstand og være avvisende tilbake. Vil gjerne ha råd om hvordan jeg bedre takler det :) 

Anonymkode: 3abf0...2b2

Hvilke type avvisninger er du ikke takler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle typer avviisnger gjør ett eller annet med meg. Både lettere og dypere avvisninger. Jo dypere jo større konsekvenser får det for meg og det jeg velger å gjøre. 

Anonymkode: 3abf0...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle typer avviisnger gjør ett eller annet med meg. Både lettere og dypere avvisninger. Jo dypere jo større konsekvenser får det for meg og det jeg velger å gjøre. 

Anonymkode: 3abf0...2b2

Det kan være en type vrangforestilling at du blir så ofte og mye avvist. Det er ikke så vanlig å bli avvist av folk, det er nok heller du som ofte får følelsen av at du blir avvist uten at det har rot i virkeligheten. Går du i terapi? 

Anonymkode: d1da8...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...