Gå til innhold

Innafor å være sliten når jeg er ute i jobb igjen?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

En del av tvangstanken er nok at jeg er sykelig opptatt av at man skal være produktiv så lenge man er oppe. Jeg får dårlig samvittighet av å bare sitte stille eller hjemme og gjøre ingenting. 
I dag har jeg fri og lå til kl 10. Planen var å stå opp 6.30. Men jeg var så sliten fra jeg dro hjem fra jobb i går, at jeg sovnet 1 t når jeg kom hjem så hadde jeg en avtale jeg skulle på så stod opp igjen. Første gang på noen år der jeg powernaper. 
I dag har jeg bare satt på en klesvask. Så skal jeg levere en pakke til noen som har kjøpt noe til meg, så skal jeg ta vaksine dose 2.. 

Men er litt bekymret for at jeg er trett om morgenen igjen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

En del av tvangstanken er nok at jeg er sykelig opptatt av at man skal være produktiv så lenge man er oppe. Jeg får dårlig samvittighet av å bare sitte stille eller hjemme og gjøre ingenting. 
I dag har jeg fri og lå til kl 10. Planen var å stå opp 6.30. Men jeg var så sliten fra jeg dro hjem fra jobb i går, at jeg sovnet 1 t når jeg kom hjem så hadde jeg en avtale jeg skulle på så stod opp igjen. Første gang på noen år der jeg powernaper. 
I dag har jeg bare satt på en klesvask. Så skal jeg levere en pakke til noen som har kjøpt noe til meg, så skal jeg ta vaksine dose 2.. 

Men er litt bekymret for at jeg er trett om morgenen igjen.. 

Helt normalt å være sliten i slike situasjoner. Jeg var helt knekt de første ukene etter sommerferien :) 

Anonymkode: cb53d...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Nå skal jeg ta dose 2 om litt :( vil ikke ha angstanfall igjen. Kjenner blodpropp og alt slik inni meg. Jeg vet ikke om denne angsten har en diagnose. Altså at jeg ikke takler å få ting inn i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Nå skal jeg ta dose 2 om litt :( vil ikke ha angstanfall igjen. Kjenner blodpropp og alt slik inni meg. Jeg vet ikke om denne angsten har en diagnose. Altså at jeg ikke takler å få ting inn i kroppen. 

Jeg synes det er fint at selv om du kjenner på uro og ubehag så velger du likevel å ta den. Jeg som lever med nedsatt immunforsvar og er fortsatt nærmest i isolasjon er dypt takknemlig over slike sjeler som deg. 

Anonymkode: cb53d...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg synes det er fint at selv om du kjenner på uro og ubehag så velger du likevel å ta den. Jeg som lever med nedsatt immunforsvar og er fortsatt nærmest i isolasjon er dypt takknemlig over slike sjeler som deg. 

Anonymkode: cb53d...9bb

Jammen jeg tenker at tenk om konspirasjonsteoretikerne har rett?!?! Jeg tar den fordi jeg ikke vil leve i fengsel. Jeg vil kunne reise uten å havne i karantene og isolasjon. Men ser for meg blodpropper og fremtidig skade pga det :( men ingen jeg kjenner har blitt syke av den da. Men hvorfor er noen så helvetes redde? Mamma nekter og hun skremte min bror fra å ta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...