Gå til innhold

Starte nye tråder


Savannah

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (6 timer siden):

Jeg synes det er veldig fint at jeg nå selv kan velge hvilke fora jeg vil ha opp på "Siste innlegg". 

 

påskelilje skrev (5 timer siden):

Jeg har huket av for at jeg ikke ser trådene på autismeforumet, så har ikke merket noe til de innleggene der. 

Skjønner at jeg har gått glipp av en ny mulighet. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsan skrev (2 minutter siden):

 

Skjønner at jeg har gått glipp av en ny mulighet. 😅

Klikk på "Siste innlegg" og så på "Innstillinger", da kan du hake bort de kategoriene du ikke vil ha når du klikker "Siste innlegg". :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Grendel skrev (På 1.11.2021 den 7.57):

Samme her. Det hender jeg skal til å svare, men så ser jeg at det er for autister. 

Det gikk akkurat som noen sa på spøk: Nå er det vi "normale" som er utenfor.

Vi kan ikke klage heller. Man kan ikke først kjeppjage autistene til en egen plass, og så klage på at vi ikke får være med.

Nei men da begynner jeg i psykiatri igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (8 minutter siden):

Nei men da begynner jeg i psykiatri igjen 

Hvorfor det? Greit hvis du klarer å begrense deg til en eller to tråder om dagen. Hvis ikke du greier det kommer jeg til å melde deg som spammer. 

Anonymkode: d19a1...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor det? Greit hvis du klarer å begrense deg til en eller to tråder om dagen. Hvis ikke du greier det kommer jeg til å melde deg som spammer. 

Anonymkode: d19a1...14d

Jeg har ikke poster her på en stund. Isåfall ikke vært så aktiv. Men dumt om jeg ikke får svar fordi jeg poster i autisme forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (41 minutter siden):

Jeg har ikke poster her på en stund. Isåfall ikke vært så aktiv. Men dumt om jeg ikke får svar fordi jeg poster i autisme forumet.

Hvorfor trenger du svar? Tar du lærdom av svarene du pleier å få? Nei, tenkte meg det. 

Anonymkode: d19a1...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor trenger du svar? Tar du lærdom av svarene du pleier å få? Nei, tenkte meg det. 

Anonymkode: d19a1...14d

Hvorfor svarer dere bare på de kjedeligste tingene? Har spurt om noe ang miljø her men der svarer ikke folk. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Hvorfor svarer dere bare på de kjedeligste tingene? Har spurt om noe ang miljø her men der svarer ikke folk. 
 

 

Du får nok ikke flere svar om miljø på et psykiatriforum!

Anonymkode: d19a1...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 10.20):

 

Først klager dere  på at det blir startet tråder, så klager dere jaggu når dere har fått jaget dem ut også. 

Anonymkode: b1a24...86d

Det er ingen som er jaget ut. Det mange ønsket var at psykforumet ikke KUN skulle bestå av autiosmetråder. Når dte ble så mye autismetråder som det ble så mange at det kunen være et behov for et eget forum, en egen undergruppe. Det betyr ikke at man er jaget vekk noe sted. 

Anonymkode: 47fdd...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (14 timer siden):

Nei men da begynner jeg i psykiatri igjen 

Ja, så lenge du har psykiatrispørsmål som ikke handler om autisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Grendel skrev (2 timer siden):

Ja, så lenge du har psykiatrispørsmål som ikke handler om autisme.

Men noen svarte at de ikke gidder å svare når det er på autismeforum. Og det er ikke jeg som startet den tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (16 minutter siden):

Men noen svarte at de ikke gidder å svare når det er på autismeforum. Og det er ikke jeg som startet den tråden

"gidder ikke" var da en kreativ forvrenging av det folk har sagt er grunnen til at de/vi ikke kommenterer i visse tråder der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (34 minutter siden):

Men noen svarte at de ikke gidder å svare når det er på autismeforum. Og det er ikke jeg som startet den tråden

Nei, grunnen til at jeg (og mange med meg) ikke svarer i det forumet er at mange av spørsmålene virker som om de er stilt av aspergere til aspergere for å utveksle erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...