Gå til innhold

Impulstanker


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg prøvde denne testen på nettet og fikk 42 i score. Nå lurer jeg på hvor pålitelig denne testen er.

Sucidale impulstanker som varer i kun korte øyeblikk, kan det være utrykk for tvangstanker. Eller er det mer sannsynlig at det er underliggende depresjon som utløser disse impulstankene for deretter bli fortrengt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Odapoda

hvor tok du denne testen?? Er du sånn som meg, som slett ikke vil dø, men så plutselig kommer det tanker som "FAEN LIVET SUGER-JEG VIL DØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!! blææh"

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

hvor tok du denne testen?? Er du sånn som meg, som slett ikke vil dø, men så plutselig kommer det tanker som "FAEN LIVET SUGER-JEG VIL DØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!! blææh"

?

Testen ligger på NettDoktor.no

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Med en skåre på 42, finner jeg det sannsynlig at du har en depresjon.

Har du snakket med fastlegen din om dette? Det burde du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...