Gå til innhold

Sofa fra Ikea?


Lillemus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Putene er løse men festes bak/under med en borrelås. Veldig smart, for de holder seg helt i ro! Men trekkene kan ikke tas av. 

Anonymkode: aa715...a18

Beklager, ble anonymt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Putene er løse men festes bak/under med en borrelås. Veldig smart, for de holder seg helt i ro! Men trekkene kan ikke tas av. 

Anonymkode: aa715...a18

Impregnerer sofaen før bruk så går vel det bra. Takk!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤣  Snakker om å endre mening i ett kjør, men nå har jeg jaggu bestilt sofa og lenestol! Med gubbens velsignelse! Jeg gjør stort sett som jeg vil altså, men i enkelte nyanskaffelser er det i grunnen greit å være enige, jeg hadde heller ikke likt det om han hadde kjøpt en sofa jeg ikke likte så det er egentlig helt greit. :)

046103136032__image__image--small_image-

 

Denne! Pluss lenestol i samme! Elsker dem!!!! Så håper jeg at Sofacompany leverer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (7 timer siden):

Kom brått til å tenke på denne I en sofa fra ikea - YouTube

 

 

frosken skrev (44 minutter siden):

Jeg tenkte også på den da jeg så overskriften på tråden. 

 

Heldigvis har jeg verdens snilleste mann så det hadde ingen sammenheng med sangen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...