Gå til innhold

Sofa fra Ikea?

Lillemus

Anbefalte innlegg

knas
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Putene er løse men festes bak/under med en borrelås. Veldig smart, for de holder seg helt i ro! Men trekkene kan ikke tas av. 

Anonymkode: aa715...a18

Beklager, ble anonymt :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Putene er løse men festes bak/under med en borrelås. Veldig smart, for de holder seg helt i ro! Men trekkene kan ikke tas av. 

Anonymkode: aa715...a18

Impregnerer sofaen før bruk så går vel det bra. Takk!! 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillemus

🤣  Snakker om å endre mening i ett kjør, men nå har jeg jaggu bestilt sofa og lenestol! Med gubbens velsignelse! Jeg gjør stort sett som jeg vil altså, men i enkelte nyanskaffelser er det i grunnen greit å være enige, jeg hadde heller ikke likt det om han hadde kjøpt en sofa jeg ikke likte så det er egentlig helt greit. :)

046103136032__image__image--small_image-

Denne! Pluss lenestol i samme! Elsker dem!!!! Så håper jeg at Sofacompany leverer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillemus
Ekstra skrev (7 timer siden):

Kom brått til å tenke på denne I en sofa fra ikea - YouTube

frosken skrev (44 minutter siden):

Jeg tenkte også på den da jeg så overskriften på tråden. 

Heldigvis har jeg verdens snilleste mann så det hadde ingen sammenheng med sangen. ;) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...