UtakknemligDiva Skrevet 15. november 2021 Skrevet 15. november 2021 Ja. Men må det være så feil? For meg høres det tomt ut å ikke henge seg opp i noe. 0 Siter
Glitter Skrevet 15. november 2021 Skrevet 15. november 2021 Har en del oppheng ja, og det at jeg er rigid gjør det vanskelig å endre på. Har hatt et par tema som diskusjon med min behandler x antall ganger. Men jeg er bevisst på det så forsøker å roe det ned. Hun hjelper meg til det også. 0 Siter
bibben Skrevet 16. november 2021 Skrevet 16. november 2021 Frida skrev (6 timer siden): Ja. Har du «stjålet» identiteten min? Jeg har sett sånn ut i mange, mange år her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 Skrevet 16. november 2021 bibben skrev (1 time siden): Har du «stjålet» identiteten min? Jeg har sett sånn ut i mange, mange år her. Godt eksempel på å henge seg opp i ting i en tråd om å henge seg opp i ting 😂 Anonymkode: 6ceb8...6ad 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.