Gå til innhold

Ser dere Mascorama?


Gjest Hurja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ser på, men er veldig amøbe når det gjelder kjendiser, så de fleste gjetninger de kommer med vet jeg ikke hvem er uten å se de i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vært på julebord, men syntes ikke jeg var fin nok og ble hjemme og da ble det Maskorama! 
Jeg synes jeg hører Abid Raja og en av Solli brødrene, ev Åge Sten Nilsen og kanskje Joner eller Sandra Lyng? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (8 minutter siden):

Jeg skulle vært på julebord, men syntes ikke jeg var fin nok og ble hjemme og da ble det Maskorama! 
Jeg synes jeg hører Abid Raja og en av Solli brødrene, ev Åge Sten Nilsen og kanskje Joner eller Sandra Lyng? 

 

Jeg har tenkt på alle du nevner unntatt de to siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
cilie skrev (19 minutter siden):

Jeg skulle vært på julebord, men syntes ikke jeg var fin nok og ble hjemme og da ble det Maskorama! 
Jeg synes jeg hører Abid Raja og en av Solli brødrene, ev Åge Sten Nilsen og kanskje Joner eller Sandra Lyng? 

 

Det er nesten så man ikke tror det man leser. Er dette alvor ? 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
cilie skrev (1 minutt siden):

Ja, det er tungt. 

Kan du sette ord på hva som er tungt ? Hva er det du ser for deg skal bli bedre i fremtiden ? Hva skal til for at du skal begynne å leve ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Kan du sette ord på hva som er tungt ? Hva er det du ser for deg skal bli bedre i fremtiden ? Hva skal til for at du skal begynne å leve ?

Nei, det blir verre og verre. Jeg lever en del, men noen ganger går det i handlingslammelse dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jeg ser på, men finner ikke ut av hvem det er. Sikkert ikke noen veldig kjente. 

Jeg er også helt blank, men nå greier jeg ikke helt å konsentrere meg, så jeg får ikke med meg hintene.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (2 minutter siden):

Jeg er også helt blank, men nå greier jeg ikke helt å konsentrere meg, så jeg får ikke med meg hintene.  

Får ikke med meg hintene jeg heller og klarer ikke tenke, de bare høres ikke veldig kjente ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...