Gå til innhold

Har du handlet, eller skal du handle, på "Black week" denne uka?


Gjest Liviane

Anbefalte innlegg

Hurja skrev (23 minutter siden):

Nei, jeg prøver å unngå så store folkemengder nå pga mye smitte 😀

Lite smitte på internet. ;) Jeg har handlet på nettet, funker ypperlig! Har spart ca. 4300,- tilsammen tror jeg, på et par ting til meg selv + julegave til mannen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Lite smitte på internet. ;) Jeg har handlet på nettet, funker ypperlig! Har spart ca. 4300,- tilsammen tror jeg, på et par ting til meg selv + julegave til mannen. :) 

Så fantastisk 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurja skrev (31 minutter siden):

Nei, jeg prøver å unngå så store folkemengder nå pga mye smitte 😀

Jeg prøver også å unngå store folkemengder, men i dag har jeg vært å handlet 2 julegaver og en fødselsgave. Sparte nesten 700 og er fornøyd med det. Nå var det faktisk lite folk i de to butikkene jeg var i, men det blir nok værre i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (13 minutter siden):

Lite smitte på internet. ;) Jeg har handlet på nettet, funker ypperlig! Har spart ca. 4300,- tilsammen tror jeg, på et par ting til meg selv + julegave til mannen. :) 

Samme her. I tillegg kom mye av den faste hudpleien på tilbud og jeg har spart flere hundrelapper på ting jeg bruker fast + julegaver til folk. Alt gjort på nett og levert på døren.🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...