AnonymBruker 193 306 14 167 Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Er 16 uker på vei. Var på do her om dagen og det var litt rosa på papiret 2 ganger på rad,ingenting i do. Ringte jordmor og var der å lyttet på hjerte til fostret. Det hørte vi. Men da jeg kom hjem fikk jeg veldig til krampe i underlivet som bare varte i ca 10 sek. Har ikke vært noe etterpå. Hva kan dette ha vært,kan jeg ha mistet barnet? Anonymkode: 982b6...439 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Lillemus 78 458 4 220 Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er 16 uker på vei. Var på do her om dagen og det var litt rosa på papiret 2 ganger på rad,ingenting i do. Ringte jordmor og var der å lyttet på hjerte til fostret. Det hørte vi. Men da jeg kom hjem fikk jeg veldig til krampe i underlivet som bare varte i ca 10 sek. Har ikke vært noe etterpå. Hva kan dette ha vært,kan jeg ha mistet barnet? Anonymkode: 982b6...439 Det er det ingen her som kan svare deg på, har du så langt kjent at barnet har rørt på seg i magen? Hvis du ikke har hatt flere blødninger er det et godt tegn. Har du snakket med jordmor igjen? 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.