Gå til innhold

NHD/ og andre- Doxepin?


Sommerblomsten9

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sommerblomsten9
ISW skrev (5 minutter siden):

Doxepin finnes i Norge under navnet Sinequan. Men hvis du kun skal bruke en medisin for søvn er nok Surmontil bedre😊

Funker surmontil bra? Redd det ikke er noe håp for meg angående søvn, fordi seroquel og zyprexa gjør ikke at jeg sover og de er jo sterke medisiner.. vet ikke hvorfor jeg ikke sover av seroquel, er helt fortvilet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerblomsten9 skrev (29 minutter siden):

Funker surmontil bra? Redd det ikke er noe håp for meg angående søvn, fordi seroquel og zyprexa gjør ikke at jeg sover og de er jo sterke medisiner.. vet ikke hvorfor jeg ikke sover av seroquel, er helt fortvilet :( 

Hvordan gikk det med Remeron i natt da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerblomsten9
ISW skrev (3 minutter siden):

Hvordan gikk det med Remeron i natt da? 

Det funka ikke i det hele tatt :( jeg er så sliten hver eneste dag pga alt for lite søvn, jeg klarer snart ikke mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerblomsten9 skrev (8 minutter siden):

Det funka ikke i det hele tatt :( jeg er så sliten hver eneste dag pga alt for lite søvn, jeg klarer snart ikke mer

Jeg tror som jeg sa i går at du sover dårligere en periode fordi du har sluttet på antipsykotika. Litt vanskelig å gjøre noe med dette med medisiner - det må liksom bare gå seg til. Hvor mange timer sov du i natt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerblomsten9
ISW skrev (2 minutter siden):

Jeg tror som jeg sa i går at du sover dårligere en periode fordi du har sluttet på antipsykotika. Litt vanskelig å gjøre noe med dette med medisiner - det må liksom bare gå seg til. Hvor mange timer sov du i natt? 

Problemet er at jeg tok seroquel igår også, og sovna ikke av det heller. Sov ca 3 timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerblomsten9 skrev (15 minutter siden):

Problemet er at jeg tok seroquel igår også, og sovna ikke av det heller. Sov ca 3 timer. 

Kunsten er vel å prøve og akseptere at man sover dårligere en periode nå. Skjønner at det er veldig slitsomt og veldig tungt. Men det kommer til å gå over. Bruk Remeron som legen din har sagt og prøv å tenke at dette er midlertidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Hva annet har du prøvd da?

B-preparater som Mogadon kanskje kunne funke?

Endret av worrisome_plenty .2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...