Gå til innhold

Blir du stressa av alle dystre koronanyheter i media?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir du stressa av alle dystre koronanyheter i media?

Anonymkode: 2bcc0...2fe

Innrømmer at jeg stort sett ikke gidder lese dem lengre, forholder meg selvfølgelig til gjeldende regler, men jeg orker ikke lese alle nyhetsoppslagene om nye mutanter og alt det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger litt med og liker ikke at viruset er på full fart mot nye høyder. Prøver å forholde meg til gjeldende regler. Lite annet jeg får gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig leit at det nå er en ny mutant igjen, selv om det jo var ventet. Akkurat nå er det litt for spennende å vente på videre undersøkelser for å se om vaksinene også er virksomme mot den. Frykter at det ikke er det og at vi igjen må stenge helt ned og utvikle nye vaksiner. Men mulig jeg er for pessimistisk. 

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2

I følge noen media har den nye varianten gitt ekstremt milde symptomer. Men hovedsakelig er den sett blant studenter, og de er jo unge. Man får krysse alt man har på att det samme gjelder for alle aldersgrupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at bekymringen har økt i det siste. Liker ikke at sykehusene har økt sin beredskap. Er egentlig ikke så bekymret for å få korona, men mer konsekvensene av en eventuell ny nedstengning...

Krysser fingrene for at vaksinene vi har nå også fungerer på den nye mutasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...