Gå til innhold

Spraytan


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er vinterhalvåret her for lengst hvor vi hvite mennesker blir hvite igjen etter noen måneder med sol og sommer. Bruker du noe for å gjøre deg selv litt brunere? Litt mer farge på huden liksom? Noen som bruker spraytan? Hvor lenge varer en behandling? Hvor er det billigst? 

Anonymkode: bd113...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nå er vinterhalvåret her for lengst hvor vi hvite mennesker blir hvite igjen etter noen måneder med sol og sommer. Bruker du noe for å gjøre deg selv litt brunere? Litt mer farge på huden liksom? Noen som bruker spraytan? Hvor lenge varer en behandling? Hvor er det billigst? 

Anonymkode: bd113...a22

Jeg bruker gjerne litt selvbruningskrem på våren eller forsommeren. Nå på vinteren bryr jeg meg ikke med blek hud under klærne.

 

Har prøvd spraytan for mange år siden og det funket ok, men var jo borte i løpet av en uke. Og forsvant litt ujevnt, mener jeg å huske. Tror ikke jeg kommer til å prøve det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg bruker ikke slik på kroppen om vinteren for skal bruke klær over det uansett. Og det blir unødvendig bruk og bare masse ekstra vask pga sengetøyet blir jo brunt etter bare en natt (Går av i vask) og klærne (særlig lyse) får også litt på seg selv om det ikke egentlig smitter over. Men jeg kan bruke litt på armene om jeg skal jobbe og blir varm og bruker kortermet. Jeg bruker i ansiktet hele tiden, men er ikke spray. Det billigste er nok å kjøpe en egen mousse eller mist/spray du smører på deg selv. 
 

Jeg har prøvd mange forskjellige og hvis du er redd for at det skal smitte over på klær så anbefaler jeg Sophie Elise Glöd mousse, Ida Warg mousse, St Tropez sine, Bondi Sands mousse og Sienna X. Disse tørker inn med en gang, men du bør såklart unngå å bruke hvitt rett etterpå likevel. 
 

I ansiktet har jeg erfaring med Glöd drops, mange er fornøyd men jeg syntes den flasset av så stygt etter å ha vært på noen dager. St.Tropez vitamin C serum er bra. Sienna X drops er bra, men gir litt mer farge så hvis du er redd for å bli for brun anbefaler jeg ikke den. 
Mr&Mrs Tannie face tan water og face serum er veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...