Gå til innhold

Remeron igjen :-)


angstfull1985

Anbefalte innlegg

Laga eit innlegg angående Mirtazapine som @kuptonsvarte på, men finner det ingen plass! Eg skreiv at eg hadde begynt på mirtazapine 15 mg i 2 uker, økte til 30 mg for 9 dagar sidan. Har samtidig redusert Sertralin, og er nede i 50 mg. Skulle redusere til 25 mg, men Kjenner litt tendenser til desse depressive og angstfølelsen igjen. (Kansje fordi eg ikkje er like trøtt og fjern av tablettene som eg var første tiden! ) Kupton skreiv at hadde det vore han so hadde han ikkje gått ned på Sertralin. Lurer på korfor @kupton ? Fungerer Mirtazapine best med ein ssri? Pr i dag går eg på 30 mg remeron kveld og 50 mg Sertralin! Har vore oppe i 150 mg sertralin(men det var før eg begynte på Mirtazapine) Einaste eg vil er å bli fortast mulig bra igjen! Er det vanlig å føle seg litt dårligere igjen når trøttheten har gått over? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cathlin skrev (25 minutter siden):

SSRI fungerer bedre mot angst enn Remoron.

Har prøvd bare SSRI, hadde dessverre ikkje den effekta som eg burde ha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angstfull1985 skrev (2 minutter siden):

Ååå, skreiv eg noko som ikkje er lov? 

 

kupton skrev (7 minutter siden):

Innlegget du savner ble slettet av admin. 

Men er forresten ein kombo med ssri og remeron bedre enn berre remeron?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angstfull1985 skrev (2 minutter siden):

Ååå, skreiv eg noko som ikkje er lov? 

Det er ikke lov å skrive om spesifikke doseringer dessverre.

Irriterende igrunn, for jeg kunne delt mye egen erfaring om Zoloft og Remeron i kombinasjon mot angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (8 minutter siden):

Det er ikke lov å skrive om spesifikke doseringer dessverre.

Irriterende igrunn, for jeg kunne delt mye egen erfaring om Zoloft og Remeron i kombinasjon mot angst.

Åjj, var ikkje klar over dette! Blir vell slettet dette innlegget også da! Klarer ikke endre det heller 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angstfull1985 skrev (2 timer siden):

 

Men er forresten ein kombo med ssri og remeron bedre enn berre remeron?

Kombinasjonen ssri/remeron er mye brukt og med godt resultat når en av dem ikke er tilstrekkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (3 timer siden):

Innlegget du savner ble slettet av admin. 

 

ISW skrev (2 timer siden):

Det er ikke lov å skrive om spesifikke doseringer dessverre.

Irriterende igrunn, for jeg kunne delt mye egen erfaring om Zoloft og Remeron i kombinasjon mot angst.

Kan ikke dere starte en egen privat nettside hvor dere kan svare så mye og hvordan dere vil? Det hadde vært noe. 

Anonymkode: 0398e...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angstfull1985
angstfull1985 skrev (På 29.11.2021 den 20.39):

Åjj, var ikkje klar over dette! Blir vell slettet dette innlegget også da! Klarer ikke endre det heller 😞

Gjerne del din erfaring! Min erfaring er at økning på remeron gav meg mer angst enn startdosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angstfull1985 skrev (2 timer siden):

Gjerne del din erfaring! Min erfaring er at økning på remeron gav meg mer angst enn startdosen

Hvorfor svarer du deg selv? 🤔

Anonymkode: 0398e...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angstfull1985
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor svarer du deg selv? 🤔

Anonymkode: 0398e...78a

Trodde eg svarte ISW 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angstfull1985
ISW skrev (På 29.11.2021 den 20.31):

Det er ikke lov å skrive om spesifikke doseringer dessverre.

Irriterende igrunn, for jeg kunne delt mye egen erfaring om Zoloft og Remeron i kombinasjon mot angst.

 

Gjerne del din erfaring! Min erfaring er at økning på remeron gav meg mer angst enn startdosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...