Gå til innhold

Hvor vanlig er det med veldreide kropper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det virkelig sånn at de man ser på TV i realityprogrammer har kropper som er vanligst å ha? Syns alle er så sexy og fine. Men hvor vanlig er det? Når jeg ser meg rundt når jeg er ute så er det få som minner om disse folkene. 

Anonymkode: 6e250...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det virkelig sånn at de man ser på TV i realityprogrammer har kropper som er vanligst å ha? Syns alle er så sexy og fine. Men hvor vanlig er det? Når jeg ser meg rundt når jeg er ute så er det få som minner om disse folkene. 

Anonymkode: 6e250...b2a

Det kan være det er flere fra gruppen «veldreide  kropper» som blir med på slike program. En annen mulighet er at det nå er mer vanlig å fremheve curvy rumpe med trange/mindre klær. Det kan også være at reality-deltakere er mer tilbøyelig til å ta brystforstørrelser. - Eller at du bare legger mer merke til det når det vises i monitor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det virkelig sånn at de man ser på TV i realityprogrammer har kropper som er vanligst å ha?

Nei, hvorfor skulle det være det? Realityprogrammer representerer ikke det vanligste av noe som helst.

Deltakerne har selv ønsket å vise seg fram på TV. Bare denne ene variabelen "siler" utvalget betydelig. 

(Med forbehold om at jeg ikke ser slike programmer og sikkert ikke kjenner til alle de forskjellige konseptene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det virkelig sånn at de man ser på TV i realityprogrammer har kropper som er vanligst å ha? Syns alle er så sexy og fine. Men hvor vanlig er det? Når jeg ser meg rundt når jeg er ute så er det få som minner om disse folkene. 

Anonymkode: 6e250...b2a

Det er bare å ta en tur i garderoben i svømmehallen, så ser du et mer normalt utvalg kropper. Og mange av de som skjemmes går ikke engang dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Neida. Synes ikke det er noe særlig fint med folk som trener hardt bare for å imponere heller. Synes det er mest sjarmerende med de som har et avslappet forhold. Altså man kan jo holde seg i form, men er noe selvopptatt med disse som henger på gymmet og deltar på disse programmene. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dwt har slått meg også, særlig i serier som Paradise hotel og Ex on the beach.

Litt av forklaringen er at de er unge, men alle gutta ser ut til å pumpe jern. Jeg tror det er en del av programkonseptet at deltakerne skal være sexy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2
Grendel skrev (3 timer siden):

Dwt har slått meg også, særlig i serier som Paradise hotel og Ex on the beach.

Litt av forklaringen er at de er unge, men alle gutta ser ut til å pumpe jern. Jeg tror det er en del av programkonseptet at deltakerne skal være sexy. 

Hadde nok funka dårlig med 120+ kg deltagere der ja. Jeg ser ikke på det, men mange av damene virker operert og med fillers i leppa og sånn. Det er ikke pent. Naturlig skjønnhet er da bedre enn plastikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realitydeltagerne har tapt seg i det siste. Jeg mener det bør være forbud mot appelsinhud, fedme og hengepupper hos disse. Likeså de med åpenbare spiseforstyrrelser. Paradise har flere i alle kategoriene. Sjokkerende!
Når programmene mangler alt annet, så er eyecandy det eneste som står igjen.

Ellers er det jo bare å ta en tur på treningsstudio. Der er det mye bra kropper å se. Viktig er det at fin kropp ikke nødvendigvis har noe med alder å gjøre. Det er bare litt jobb som skal til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nick skrev (1 minutt siden):

Realitydeltagerne har tapt seg i det siste. Jeg mener det bør være forbud mot appelsinhud, fedme og hengepupper hos disse. Likeså de med åpenbare spiseforstyrrelser. Paradise har flere i alle kategoriene. Sjokkerende!
Når programmene mangler alt annet, så er eyecandy det eneste som står igjen.

Ellers er det jo bare å ta en tur på treningsstudio. Der er det mye bra kropper å se. Viktig er det at fin kropp ikke nødvendigvis har noe med alder å gjøre. Det er bare litt jobb som skal til. 

Overfladisk som vanlig. 

Anonymkode: 6e250...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...