Gå til innhold

Har du alle egne tenner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Moren min fikk tannproteser oppe og nede da hun var 40. Jeg nærmer meg 40 og har dårlige tenner, men tror jeg kommer til å unngå helproteser i 40 årene. 

Anonymkode: 6f11a...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Moren min fikk tannproteser oppe og nede da hun var 40. Jeg nærmer meg 40 og har dårlige tenner, men tror jeg kommer til å unngå helproteser i 40 årene. 

Anonymkode: 6f11a...a01

Er 53 år og har mine egne tenner, men to kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50 og har egne tenner. Har 1 eller 2 kroner.

Foreldrene mine,  som er 81 og 84, har også egne tenner, men min far måtte trekke noen jeksler ganske nylig fordi de var dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare i 20årene, men pga depresjon og satans likegyldighet så er nesten alle tennene mine råtne. Men har ikke trukket noen pga hull enda. 

Anonymkode: dacfb...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en krone jeg fikk i 20 årene og en trukket tann, kunne få bro der sa en tannlege men det ville ikke tannlegen min gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ca 13 år, så trakk tannlegen på folketannrøkta en jeksel istf å sette i fylling. Uten å kontakte foreldrene mine. Gåsj! Det er en sånn ting som ville vakt ramaskrik blant dagens foreldre.
 

Som voksen har jeg satt inn en jeksel på implantat (altså boret fast skrue i kjevebenet og satt krone oppå, så sitter fast).
 

Ja, og så har jeg fjernet to av visdomstennene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...