Gå til innhold

Jeg skal melde meg på i Naked Attraction


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ditta trur eg er ett forsøk på å være morsosam. Tja, traff du? Eg vet ikkje da det ikkje er min homor. Eg vonar du finn ei fager møy du kan ha sjangs på.

Anonymkode: 4790c...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et program med alle slags kropper og hvor alle får komplimenter. 

Det er det minst psykisk skadelige realityshowet som finne tror jeg.

Kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ditta trur eg er ett forsøk på å være morsosam. Tja, traff du? Eg vet ikkje da det ikkje er min homor. Eg vonar du finn ei fager møy du kan ha sjangs på.

Anonymkode: 4790c...fea

Eg er ikkje ute etter "ei fager møy" sidan eg er kvinne og heterofil. Eg er meir ute etter å sjå om det er nokon herremenn der ute som likar ei tilårskomen  bollemus eller slingrefitte. 

Men ja, det var meint som humor alt saman. Om ikkje det var morosamt for nokon andre enn meg sjølv, får så være.  Eg døyr uansett på meg bare av tanken.. 😂

Anonymkode: 36924...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hussar eg kva naked attraction var for noke. Eg har nokk forveksla det med der to nakne personer møtas for en date på ei øde strand.

 

Jau, naked attraction er jo fylt med stygge kroppar, så der kunne vi alle vore med. Eg siar ikje at du heve ein stygg kropp, eg har ikkje sett han, og ei veit eg om du er 40 eller 70. Det ville hatt noe å seie for meg.

Anonymkode: 4790c...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...