Gå til innhold

Hvordan få kontakt


Gjest finner ikke på noe nick

Anbefalte innlegg

Gjest finner ikke på noe nick

Alt er ille nå. Bryter avtaler og isolerer meg. Gruer meg til å gå på jobb etter påsken. Går aldri til lege, så det finnes ingen anamnese på meg, enda jeg har hatt det vanskelig til og fra i mange år. Har klart meg brukbart fram til nå, men nå vet jeg ikke hvordan jeg en gang skal løfte røret og ringe til noen. Takk for internet.

"lånte" et par valium av mamma i går, jeg har aldri prøvd noe som helst av medikamenter, så det var mest for en test. Det hjelp faktisk, klarnet tankene litt i hvertfall. Kunne godt tenke meg å skaffe noen flere valiumer, kunne sikkert hatt godt av litt hjelp også, men i hvilken ende skal jeg starte? Hva skal jeg si til legen, som jeg ikke kjenner engang? Det virker jo herregud så desperat om man ber om valium første gang man møter legen? Hva gjør jeg da? Snille dere, led meg i riktig retning her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Du bør begynne hos fastlegen din selvom du ikke kjenner vedkommende. Fortell hvordan du har det nå, og hvordan du har hatt det de siste årene. Be om hjelp. La legen finne ut hva slags hjelp. Fortell om vivalene du har prøvd, så får han en liten pekepinn. Men jeg tror neppe at du får utskrevet vival i første omgang. Det er ganske vanedannende. Kanskje legen vurderer andre medisiner. Du kan jo si at du ønsker samtalebehandling og be han henvise deg til en psykiater eller psykolog. Det er den beste behandlingen mener jeg, evt. kombinert med medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...