Gå til innhold

Medisinene og meg


Gjest bipoline

Anbefalte innlegg

Gjest bipoline

Jeg bruker en del stemningstabiliserende medikamenter og har vært veldig syk i dårlige perioder. Medisinene virker jo, det må jeg jo innrømme.

Alikevel er det en del av meg som ikke vil ta medisiner - jeg må "snakke fornuft" til meg selv, særlig om kveldene, for å gå ut på badet og ta den tilmålte dosen.

Jeg kan kjenne krefter som drar meg i begge retninger - plutselig kjenner jeg fortvilelsen over å være syk og andre ganger vil jeg overbevise meg selv om at jeg er frisk ved å kutte ut medisinene. Det virker dessuten forlokkende å prøve ut hva som skjer. Men dette har jeg nok prøvet før; med dårlig resultat.....

Jeg vet jo hva fornuften og avtalen med psyk'en sier, men inni meg er det den dype lokkende stemmen som kverulerer.Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste med slike tanker og "dragninger". Stå på og hør på "den rette siden". Klem om du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...