Gå til innhold

Hårene vokser under huden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Prøv permanent hårfjerning, da blir hårene borte for godt og du slipper plagsom ettervekst under huden. Har prøvd selv og vet at det hjelper på mørke hår, jeg barberer aldri bikinikant eller legger mere.

Vennlig hilsen

Hvor mye koster dette? Har du mer informasjon til meg? Takk for svar. :)

Hvor mye koster dette? Har du mer informasjon til meg? Takk for svar. :)

Hei igjen!

Desverre har jeg ikke lov til å gi deg navnet på klinikker som utfører dette da det vil bli ansett som reklame...

Men du kan jo søke i aviser eller telefonkataloger og se etter klinikker som driver med hårfjerning med laser. Tror prisen er forskjellig fra område til område. Det jeg vet er at man må ha mørke hår for at det skal virke, og at man må være forsiktig med sol noen uker før og etter behandlingen. personlig synes jeg det var verdt det, aldri mer sår bikinikant etter barbering...

Lykke til, klem fra meg

• 1 måned senere...

Hei igjen!

Desverre har jeg ikke lov til å gi deg navnet på klinikker som utfører dette da det vil bli ansett som reklame...

Men du kan jo søke i aviser eller telefonkataloger og se etter klinikker som driver med hårfjerning med laser. Tror prisen er forskjellig fra område til område. Det jeg vet er at man må ha mørke hår for at det skal virke, og at man må være forsiktig med sol noen uker før og etter behandlingen. personlig synes jeg det var verdt det, aldri mer sår bikinikant etter barbering...

Lykke til, klem fra meg

Men hvordan skjer det? Og personlig så synes jeg at det er så flaut å la andre se hvor mye HÅR jeg har her og der...???

;o)

Hei igjen!

Lykke til, klem fra meg

Men hvordan skjer det? Og personlig så synes jeg at det er så flaut å la andre se hvor mye HÅR jeg har her og der...???

;o)

Annonse

;o)

hei igjen

De som jobber på slike klinikker er oftest sykepleiere og har derfor taushetsplikt. Dessuten er de vant til økt hårvekst, og jeg tror du ville bli overrasket dersom du visste hvor mange som egentlig har problemer med dette.

Metoden går ut på at lys fanges opp av det mørke pigmentet i hårene og omdanner dette lyset til energi og varme som ledes ned i hårsekken via håret. Når hårsekken varmes opp vil håret ødelegges og falle ut etter en tid.

Husk at du antagelig trenger flere behandlinger for å bli kvitt alle hårene.

Klem fra Meg

Gjest Enferma -

hei igjen

De som jobber på slike klinikker er oftest sykepleiere og har derfor taushetsplikt. Dessuten er de vant til økt hårvekst, og jeg tror du ville bli overrasket dersom du visste hvor mange som egentlig har problemer med dette.

Metoden går ut på at lys fanges opp av det mørke pigmentet i hårene og omdanner dette lyset til energi og varme som ledes ned i hårsekken via håret. Når hårsekken varmes opp vil håret ødelegges og falle ut etter en tid.

Husk at du antagelig trenger flere behandlinger for å bli kvitt alle hårene.

Klem fra Meg

Å javel...? Ok. Men jeg gruer meg bare ved tanken ... ;o/ Ellers vil jeg takk e deg for at du var så vennlig å svarte meg ;o) Du brydde deg ;o) Takk

Klem tilbake fra meg

Å javel...? Ok. Men jeg gruer meg bare ved tanken ... ;o/ Ellers vil jeg takk e deg for at du var så vennlig å svarte meg ;o) Du brydde deg ;o) Takk

Klem tilbake fra meg

Ville bare tilføye at du ikke skal grue deg, det er litt varmt, men ikke vondt.

Lykke til

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...