Gjest victoria Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 I dag var i selskap sammen med kjæresten min.Først gikk det helt bra,men senere ble jeg deprimert og var nesten på gråten.Tenkte på det som skjedde i sommer.Hadde også noen selvmordstanker. Her om dagen var jeg ikke meg selv.Jeg var så fortvilet fordi behandleren som jeg går hos ikke har ringt tilbake for å avtale ny time ennå.Det er over tre uker siden jeg har vært der sist.Sannheten er at jeg tror at han har gått lei meg. Men det var ikke det jeg skulle fram til,for den dagen var jeg også fortvilet over mange andre grunner.En av grunnene var fordi de fæle tankene mine dukket opp igjen..Fikk trangen til å skade meg selv og gjorde det. Søren!Jeg som hadde klart å la være i en og halv måned.Nå må jeg begynne helt på nytt igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46427-her-om-dagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.