Gå til innhold

her om dagen!


Gjest victoria

Anbefalte innlegg

Gjest victoria

I dag var i selskap sammen med kjæresten min.Først gikk det helt bra,men senere ble jeg deprimert og var nesten på gråten.Tenkte på det som skjedde i sommer.Hadde også noen selvmordstanker.

Her om dagen var jeg ikke meg selv.Jeg var så fortvilet fordi behandleren som jeg går hos ikke har ringt tilbake for å avtale ny time ennå.Det er over tre uker siden jeg har vært der sist.Sannheten er at jeg tror at han har gått lei meg.

Men det var ikke det jeg skulle fram til,for den dagen var jeg også fortvilet over mange andre grunner.En av grunnene var fordi de fæle tankene mine dukket opp igjen..Fikk trangen til å skade meg selv og gjorde det. Søren!Jeg som hadde klart å la være i en og halv måned.Nå må jeg begynne helt på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du må ikke begynne helt på nytt igjen, du må fortsette fra der du var før du gjorde det. Du klarte å holde deg i 11/2mnd det er bra, nå klarer du kanskje lenger, håper det. Du må sette deg på bak beina og si at det er nå du trenger hjelp, ikke når behandleren tar seg tid, det er trossalt jobben hans å hjelpe, faen at folk kan bli behandla sånn ennå!!!!!!! Håper du klarer å si i fra. Koz fra en som bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør nettopp som du selv sier : Begynn om igjen! Å slutte med selvskading krever som regel en indre beslutning, og det krever mye vilje å overholde det man har bestemt seg for.

Hvis man driver med selvskading, så er det vel ikke så uvanlig å reagere nettopp på "avvisning" med å skade seg.

Hvordan har det vært før - har du pleid å få ny time før du går fra poliklinikken - eller har du måttet vente på brev da også? Har det skjedd noe spesielt som gjør at du lurer på om terapeuten din er lei av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...