Gå til innhold

Hva hadde du gjort om partneren din fant ut at du var utro,?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hun fant ut av det, men hun har tilgitt meg. Så blir det jul alikevel.

Anonymkode: f16b9...50b

Lær av det. Ikke sikkert hun tilgir deg neste gang.

Anonymkode: 94123...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 20.07):

Lær av det. Ikke sikkert hun tilgir deg neste gang.

Anonymkode: 94123...83c

Jeg ba hun om tilgivelse. Hadde stemmer som sa jeg skulle ligge med noen andre enn partneren. 

Anonymkode: f16b9...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ba hun om tilgivelse. Hadde stemmer som sa jeg skulle ligge med noen andre enn partneren. 

Anonymkode: f16b9...50b

Jeg tipper det viktigste for henne når det først er så ille, er å bli trygg på hvor du står.

Du trenger ikke bringe det opp og lage drama, men vær litt obs på at dette kanskje ikke er helt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (På 24.12.2021 den 8.04):

Jeg tipper det viktigste for henne når det først er så ille, er å bli trygg på hvor du står.

Du trenger ikke bringe det opp og lage drama, men vær litt obs på at dette kanskje ikke er helt over.

Hun var ikke ferdig med det nei. Har akkurat fått kjeft igjen. Hun er sur og muggen. 

Anonymkode: f16b9...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun var ikke ferdig med det nei. Har akkurat fått kjeft igjen. Hun er sur og muggen. 

Anonymkode: f16b9...50b

Det er helt vanlig at det går mye tid før dere virkelig kommer videre, og det aller viktigste er at du legger deg helt flat og virkelig viser at du haringen ting å skjule og at det ikke vil skje igjen. Det er ikke snakk om dager eller uker, det tar heller måneder og år før tilliten er reetablert. Og det er som sagt bare mulig om du legger deg helt flat - over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hun var ikke ferdig med det nei. Har akkurat fått kjeft igjen. Hun er sur og muggen. 

Anonymkode: f16b9...50b

Du trodde det skulle holde med å si "Unnskyld, men det er faktisk deg jeg elsker!" og så var hun ferdig med det? Hvis dere ikke har felles barn er det kanskje like greit å bare ta steget ut av forholdet med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hun var ikke ferdig med det nei. Har akkurat fått kjeft igjen. Hun er sur og muggen. 

Anonymkode: f16b9...50b

Enig med foran talende om at du bare må akseptere at det tar tid å bygge opp igjen tillit. Du må godta at temaet bringes opp igjen, selv når DU føler deg ferdig med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jahay, jeg ble dumpet i dag. Pussig nok bryr jeg meg ikke. Jeg føler en frihet med det. 

Anonymkode: f16b9...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jahay, jeg ble dumpet i dag. Pussig nok bryr jeg meg ikke. Jeg føler en frihet med det. 

Anonymkode: f16b9...50b

Håper du etter dette lærer bedre å kjenne på dine egne følelser slik at du neste gang heller slår opp med en som du bryr deg så lite om å miste, fremfor å gå hen og være utro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jahay, jeg ble dumpet i dag. Pussig nok bryr jeg meg ikke. Jeg føler en frihet med det. 

Anonymkode: f16b9...50b

Jeg tenker det vil synke inn om en stund. Jeg tipper det at du virker å overfladisk henger sammen med at du er psykisk syk. Enten har du gitt opp helt, eller så er det et slags skall. Ikke vet jeg.

Du får fokusere på å ta vare på deg selv i 2022. Ta medisiner. Snakk med noen hvis du blir for langt nede etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...