AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 Tar denne som anonym siden det er litt skamfullt. Men jeg har de to siste årene hatt en trang til å «tømme meg» den rette veien. Jeg har ikke noe lyst til å gå ut før jeg har gjort det, og jeg gjør det ganske fort etter å ha stått opp. Jeg spiser en del men er undervektig. Jeg spiser nesten 800 gram blåbær hver dag i tillegg til vanlig mat. Jeg takler ikke helt å føle meg tom innvendig så jeg lager masse fete smoothies for å få i meg ting fort. Jeg er ikke redd for å legge på meg, så det er ikke det. Jeg bare har blitt hektet på følelsen av å tømme meg og får ikke slappet helt av sosialt om jeg føler jeg har noe inni meg. I tillegg har jeg masse uro, nesten som sommerfugler i magen mesteparten av dagen. Anonymkode: 0b0ff...b10 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464310-er-dette-en-form-for-bulimi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.