Gå til innhold

Er dette en form for bulimi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar denne som anonym siden det er litt skamfullt. Men jeg har de to siste årene hatt en trang til å «tømme meg» den rette veien. Jeg har ikke noe lyst til å gå ut før jeg har gjort det, og jeg gjør det ganske fort etter å ha stått opp. Jeg spiser en del men er undervektig. Jeg spiser nesten 800 gram blåbær hver dag i tillegg til vanlig mat. Jeg takler ikke helt å føle meg tom innvendig så jeg lager masse fete smoothies for å få i meg ting fort. Jeg er ikke redd for å legge på meg, så det er ikke det. Jeg bare har blitt hektet på følelsen av å tømme meg og får ikke slappet helt av sosialt om jeg føler jeg har noe inni meg. I tillegg har jeg masse uro, nesten som sommerfugler i magen mesteparten av dagen. 

Anonymkode: 0b0ff...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...