Gå til innhold

blåser i alt som skjer


Gjest victoria

Anbefalte innlegg

Gjest victoria

Jeg blåser i alt som skjer,hva jeg gjør.Blåser i jobben,hjemme, organisasjonen jeg er med .Den eneste jeg ikke blåser i er verdens herligste gutt jeg har som kjæreste..

Føler at ingen liker meg,bryr meg om meg.Det er ingen som forstår hvordan jeg har det.Alle bare gir meg rett og slett opp.Det gjelder alle behandlerene jeg har,de som bor hjemme og vennene mine.Jeg er vel en misforstått person.

Reagerer med å være vanskelig om dagene i omgivelsene mine.Være sint med andre ord.Jeg prøver å være tøff og selvsikker,mens jeg innerst inne er svært usikker,redd og lei meg.Spesielt lei meg er jeg for den jeg er.

Synes at denne verdenen her er vond.Altså vanskelig i leve i.Klarer ikke alle dagens påkjenninger og forventninger som jeg får og som det ventes av meg.

Jeg har opplevd mye vondt i fortiden.På bakgrunnen av den har jeg bygget opp en forsvarsmur. Forsvarmuren min går ut på at jeg må være tøff i kjeften blant venner og på jobben.Det er min måte å overleve denne verdenen på ellers kommer jeg ikke til å klare meg her i livet.Det er en ting som holder meg oppe, og det er kjæresten min.Jeg lever kun for ham, og han støtter meg så godt han kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å tro at andre kan like en, når en ikke liker seg selv. Hvis en ikke tror at andre liker en, så er det jo heller ingen grunn til å oppføre seg OK - bedre å fremprovosere en avvisning enn å gå og vente på den i all evighet...

Håper du etterhvert får god hjelp til å jobbe med konfliktene dine. Du er fortsatt "veldig ung" - og det gjør jo at det er grunn til optimisme mht fremtiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...