Gå til innhold

Han ble ikke kåt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg (jente) og kjæresten min (gutt) har vært sammen i 3mnd og han har alltid hatt mest sexlyst av oss to. I går kveld lå vi i senga og jeg satte meg oppå han og insja til  å ha sex, vi kyssa osv, men jeg kjente at han aldri ble hard så til slutt ga jeg opp fordi jeg syns det nesten begynte å bli litt flaut for min del. Jeg la meg litt vekk i senga og etter litt sa han at han bare ikke var noe kåt, men at han følte seg ganske dum og spurte om vi skulle snakke om det. Jeg spurte om det var noen grunn til at han ikke ble det og han sa nei. Så da sa jeg bare at hvis det ikke var noen grunn til det og han ikke kan noe for det så var det ikke noe å snakke om. Men jeg vet jo at det jeg burde gjort var å fortelle at jeg ble lei meg og at jeg føler det er min skyld. Det tærer på selvtilliten min og jeg har ikke klart å slutte å tenke på det siden det skjedde. Jeg har aldri opplevd det før og det er utrolig ulikt han, så jeg skjønner egt ikke hvorfor? Og det er jo sikkert egt en grunn til det?

Anonymkode: 49331...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper han tok seg en runk ganske kort tid før. Eller så var han bare litt sliten.

Når han merker at den ikke kommer opp samtidig som du prøver veldig hardt kan det gi litt prestasjonsangst som gjør det enda vanskeligere å bli kåt.

Det trenger ikke å være noen dypere forklaring, og kansje ikke så mye å snakke om. Jeg synes ikke du skal gjøre noe nummer ut av at du ble lei deg. Det blir enda mer prestasjonspress. Han blir ikke tent av å vite at du går helt i kjelleren hvis han ikke får den opp.

Jeg ville prøvd å ikke gjøre det til en stor sak. Neste gang går det greit, og da er det fort glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til at sjansen er større for at dette skjer igjen om dere lager en stor sak ut av det, nettopp pga at det kan skape prestasjonsangst hos han. Glem det du, og kos dere videre uten mer snakk om denne hendelsen 😊

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden som du skal analysere dette da, det er ikke slik av vi menn er klare og kåte hvert eneste sekund i våken tilstand. Det er vel ikke dere heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12/30/2021 den 10.25):

Hei! Jeg (jente) og kjæresten min (gutt) har vært sammen i 3mnd og han har alltid hatt mest sexlyst av oss to. I går kveld lå vi i senga og jeg satte meg oppå han og insja til  å ha sex, vi kyssa osv, men jeg kjente at han aldri ble hard så til slutt ga jeg opp fordi jeg syns det nesten begynte å bli litt flaut for min del. Jeg la meg litt vekk i senga og etter litt sa han at han bare ikke var noe kåt, men at han følte seg ganske dum og spurte om vi skulle snakke om det. Jeg spurte om det var noen grunn til at han ikke ble det og han sa nei. Så da sa jeg bare at hvis det ikke var noen grunn til det og han ikke kan noe for det så var det ikke noe å snakke om. Men jeg vet jo at det jeg burde gjort var å fortelle at jeg ble lei meg og at jeg føler det er min skyld. Det tærer på selvtilliten min og jeg har ikke klart å slutte å tenke på det siden det skjedde. Jeg har aldri opplevd det før og det er utrolig ulikt han, så jeg skjønner egt ikke hvorfor? Og det er jo sikkert egt en grunn til det?

Anonymkode: 49331...d6c

Sånn er det nok avog til uten noen spesiell grunn. 

Anonymkode: 9a8b5...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...