Gå til innhold

Tenker jeg magisk?

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (1 minutt siden):

Er inne i en lik periode. Ingenting gir mening, alt er tomt og det blir alt for mye mat. 

Men har bestemt meg for at i morgen må jeg klare å bygge meg opp igjen.

Ja det er som om alt går rett til Helvete og jeg vet ikke hvorfor, maten er trøsten og forbannelsen. Får ta meg i sammen i morgen jeg og, må jo bare det. Lykke til til deg, det er ikke lett når ting er sånn. 

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ja det er som om alt går rett til Helvete og jeg vet ikke hvorfor, maten er trøsten og forbannelsen. Får ta meg i sammen i morgen jeg og, må jo bare det. Lykke til til deg, det er ikke lett når ting er sånn. 

Takk det samme. 

Nei, det er ikke det. Og det krever fryktelig mye jobb å komme i gang med rutiner og slikt igjen. 

Glitter skrev (1 minutt siden):

Takk det samme. 

Nei, det er ikke det. Og det krever fryktelig mye jobb å komme i gang med rutiner og slikt igjen. 

Jo takk. 

Ja ting er tungt å komme i gang med her og, lurer på om det kan være depresjon. Kanskje det hadde vært annerledes om jeg hadde hatt treningen å gå til, da hadde jeg noe å gjøre to ganger i uken. 

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Jo takk. 

Ja ting er tungt å komme i gang med her og, lurer på om det kan være depresjon. Kanskje det hadde vært annerledes om jeg hadde hatt treningen å gå til, da hadde jeg noe å gjøre to ganger i uken. 

Er det ikke trening lenger?

Anonymkode: 5e3a7...537

AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 15.59):

Det jeg tenker kan være fint med tankens kraft, er å jorde meg når følelsene tar av. For eksempel: 

«Jeg er trygg nå, angsten er ikke farlig og betyr ingenting» 

«Akkurat nå er livet smertefullt, men det vil gå over, det har det gjort mange ganger før»

Anonymkode: 3fe69...072

Enig med deg. Før jeg skulle på trening i dag, sa jeg til meg selv: Det skal bli godt å bruke musklene skikkelig. Jeg kommer til å bli supersterk! Da jeg var på trening, sa jeg til meg selv: Så flott at du kom deg på trening i dag! Det er mye fruktbart man kan bruke tankene til. 

Annonse

Fionys skrev (13 timer siden):

Stjernestøv dette har du vært igjennom mange gang tidligere. Du vet kanskje hva som hjalp deg de andre gangene, og som du kanskje kan ta i bruk nå. Trist du har det slik, men du vet at det blir bedre igjen.

Ja håper det blir bedre igjen for nå er det tungt og jeg veier nesten 80 kilo,det hjelper ikke akkurat på. Får ta grep på søndag igjen ang kostholdet. Så får jeg håpe den ambivalensen forsvinner,det er vanskelig. Må tvinge meg selv til å ta medisin,det er ingen god følelse. Lurer på hva psykiateren mener,det fikk jeg ikke vite. Han er jo veldig på at jeg skal beholde litt av det åndelige,det er borte nå. Det er bare det med tankens kraft som er fremtedende. 

stjernestøv skrev (På 12.1.2022 den 14.22):

Det er nok ikke sånn det brukes, men det kan brukes til både godt og vondt så det har jeg erfart. Men jeg blir skremt av mine egne tanker og det sliter sånn på psyken, vet ikke hvordan jeg kan snu dette for det er så innarbeidet i meg. 

Du greide det ikke #skuffa :) 

stjernestøv skrev (1 time siden):

Men jeg husker hvor dårlig jeg var i sommer og er redd for å bli så dårlig igjen, det var jo etter jeg tok medisiner jeg ble bedre. Men vil ikke si dette er noen god tilværelse heller så medisiner løser ikke alt. 

Hvordan har det gått tidligere når du har slutte på meds? Tenk litt på den.

Anonymkode: 5e3a7...537

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...