Gå til innhold

Er det barnslig å si til behandler at man har gitt opp?

Anbefalte innlegg

Er det barnslig å si til behandler at man har gitt opp? Jeg er innlagt på grunn av depresjon og har sagt det flere ganger til behandler. Men så føler jeg meg ganske barnslig som sier slikt. Men så føles det jo også veldig reelt for meg. Jeg har virkelig gitt opp. 

Anonymkode: 1dbc6...944

Fortsetter under...

Nei det er jo ikke barnslig hvis det er slik du føler det. Har kjent på det samme selv, og også sagt det samme. Men da har vi snakket videre om hva jeg/vi kan gjøre med det. For så lenge jeg er der og ber om hjelp så forsøker jeg jo å finne styrke til å ikke gi opp likevel. Er verre når jeg lar vær å oppsøke hjelp. Er jo da det kan bli farlig. 

Ja hvis målet ditt egentlig er å få omsorg eller oppmerksomhet ved å si slik så er det ganske barnslig. 

Er ikke enig i at du har gitt opp da for hadde du gitt opp hadde du ikke vært innlagt. At du er innlagt viser at du vil få det bedre. 

Anonymkode: 2d6eb...5e5

Fru2020 skrev (43 minutter siden):

Den ene behandleren min har sagt til meg mange ganger at handlingene mine et barnslige, men har aldri fått høre det om følelsen av å ha gitt opp.

Jeg tror at det er en setning de hører veldig ofte.

Bruker behandleren din akkurat ordet "barnslig"? Det har ihvertfall aldri jeg fått høre. 

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Bruker behandleren din akkurat ordet "barnslig"? Det har ihvertfall aldri jeg fått høre. 

Ja han sier at jeg har barnslig oppførsel i blant. Han er veldig direkte med meg. Folk som er med og observerer samtalene våre reagerer ofte på måten han snakker med meg på. Jeg synes det er helt greit. Da vet jeg hva han tenker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...