Gå til innhold

hva er en normopat?


Pjuk

Anbefalte innlegg

Hva betyr det egentlig å være en normopat? (dette sier psykiateren at jeg er). Jeg har opplevd mine første anfall med panikkangst (ifølge psykiateren på legevakten) med aner ikke hva jeg har angst for.. er urolig og når jeg skal drømme får jeg mareritt lignende "flash" av ubeskrivelige situasjoner som ikke er bestemte, men forskjellige. Det er som om et kamera filmer noe i et stort rom og så snevres plutselig bildet inn, og det er mye stress rundt. Har fått Stesolid og har sovet bedre. Men jeg vil ikke gå på medisiner!!!! Så igjen hva er en normopat og hva kan jeg selv gøre? Har vært plaget av kvalme og oppkast,men er bedre nå. Har ikke anorexi/bulimi... Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...