Gå til innhold

Arabisk


Savannah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja, hva lurer du på?

Anonymkode: ec739...137

Vet egentlig ikke.  Jeg er godt over seksti så kanskje jeg lurer på om jeg er for gammel.  Om det er for vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (3 minutter siden):

Vet egentlig ikke.  Jeg er godt over seksti så kanskje jeg lurer på om jeg er for gammel.  Om det er for vanskelig.

Er bare å prøve. Vanskelig til å begynne med, men helt greit når man bare kommer inn i visse grunnleggende ting. Veldig uvant skriftspråk.

Anonymkode: ec739...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er bare å prøve. Vanskelig til å begynne med, men helt greit når man bare kommer inn i visse grunnleggende ting. Veldig uvant skriftspråk.

Anonymkode: ec739...137

Har du vært i land hvor det blir snakket arabisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (15 minutter siden):

Har du vært i land hvor det blir snakket arabisk?

Ja, var sammen med en fyr fra Syria som hadde flyktet til Norge. Var og besøkte familien hans der. Du da?

Anonymkode: ec739...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, var sammen med en fyr fra Syria som hadde flyktet til Norge. Var og besøkte familien hans der. Du da?

Anonymkode: ec739...137

Jeg har vært mye i Midtøsten, men mest blant kurdere.  Hvor lenge var du i Syria?  Jeg har vært i Syria og Libanon.  Har også vært en del involvert i palestinere og deres situasjon.

Jeg har aldri bodd i disse landene, men har hatt flere opphold i Kurdistan.  Jeg har kun snakket engelsk, men jeg har ofte tenkt at når jeg får tid så har jeg lyst å lære meg arabisk eller kurdisk.  Persisk har ikke fristet meg selv om jeg har vært i Iran og har hatt iransk kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...