Gå til innhold

Deprimert...jeg?


snuppa25

Anbefalte innlegg

Hei

jeg er en alenemor på 25 år som har fått "dommen"...etter lang tids hodepine gikk jeg til legen og fikk da beskjeden om at jeg er deprimert..så nå har legen satt meg på lykkepiller,og jeg synes nå at alt er værre enn det noen gang har vært..unntatt huepina,for den er vekk.Jeg har dårlige dager som alle andre,helt plutselig kan jeg gå fra å være i kjempehumør til å sitte i soffan og nesten grine bare av tanken på ting jeg vil gjøre men ikke får gjort,akkurat som alt av problemer kommer deisende ned på en gang.Men er jeg deprimert eller er det bare jeg som er sånn?hmm..vanskelig å forklare men jeg prøver her...hehe.

er det noen her som kan svare meg på om hvordan man kan bli kvitt depresjon..og om jeg i det hele tatt virker som en som lider av det for jeg får dette ikke til å stemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Siden legen brukte et strukturert spørreskjema (annet innlegg), er det stor grunn til å tro at du har en depresjon.

Vanligvis tar det 2-4 uker før full effekt er inntrådt.

Håper at du er tilbudt samtaler i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...