Gå til innhold

Har du opplevd noe lignende og vil dele erfaringer med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har avsluttet noe som betydde mye for meg fordi jeg ikke er i stand til å være en del av noen grupper og fordi jeg ikke vil utsette andre for meg og mine vansker mer. Jeg tar ansvar for mine handlinger og fordi jeg er som jeg er. Jeg vet ikke hvordan det vil gå fremover, men jeg vet det vil være en stor belastning for meg og at det kan ende med depresjon fordi jeg er disponert for det og tar alt hardt og tungt. Jeg hadde ikke noen valg, og vet det var min avgjørelse. Jeg vil ikke skrive så detaljert om det, men om noen har vært gjennom noe lignende og kommet seg gjennom det vil jeg gjerne høre fra deg. 

Anonymkode: bc3be...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har avsluttet noe som betydde mye for meg fordi jeg ikke er i stand til å være en del av noen grupper og fordi jeg ikke vil utsette andre for meg og mine vansker mer. Jeg tar ansvar for mine handlinger og fordi jeg er som jeg er. Jeg vet ikke hvordan det vil gå fremover, men jeg vet det vil være en stor belastning for meg og at det kan ende med depresjon fordi jeg er disponert for det og tar alt hardt og tungt. Jeg hadde ikke noen valg, og vet det var min avgjørelse. Jeg vil ikke skrive så detaljert om det, men om noen har vært gjennom noe lignende og kommet seg gjennom det vil jeg gjerne høre fra deg. 

Anonymkode: bc3be...e2a

Syns det høres ut som du er for hard med deg selv. Mange har sine vansker, så hvis alle skulle ekskludert seg selv ville det ikke blitt mange igjen i grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvilke type grupper mener du? På Facebook? 

Anonymkode: 3f982...686

Nei, jeg mener i sosiale grupper der vi er flere og blir behandlet ulikt etter hvem/hvordan vi er.

Anonymkode: bc3be...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, jeg mener i sosiale grupper der vi er flere og blir behandlet ulikt etter hvem/hvordan vi er.

Anonymkode: bc3be...e2a

Man vil jo gjerne tenke at folk blir behandlet likt, og at man behandler alle likt selv, men sannheten er nok at på et nivå så blir vi alle behandlet ulikt ut ifra hvem/hvordan vi er. Det betyr jo ikke at det er noe feil med oss/dem. 

Så klart er det varierende hvor riktig det er at man blir behandlet slik eller sånn. Noen mennesker behandler jo folk de ikke liker så godt veldig dårlig. Andre "nøyer" seg med å forholde seg nøytral. 

Kanskje få situasjonen litt på avstand, så ser du at du ikke er så gale eller feil likevel? Å få negative tanker om seg selv er helt vanlig. Noen får så negative tanker at det er sykelig, men det er noe med det å forsøke å ikke trekke seg vekk hver gang man føler man har tråkket i salaten. For hvis man veldig ofte føler en har tråkket i salaten, så tror jeg man ofte er ganske hard mot seg selv. Det kjenner jeg på selv i alle fall. 

Er jo veldig synd dersom du slutter å gå til noe du liker basert på dine egne negative tanker om deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...