Glitter Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 (endret) Hvordan forbedrer man egentlig den? Jeg trodde den var blitt bedre, men under en samtale med behandler viste det seg at det kanskje ikke stemmer. En ting er å se andre innenfra. Tror ikke jeg er så dårlig på det? Men å se meg selv utenfra. For jeg ser visst meg selv utenfra akkurat slik jeg ser meg selv innenfra. Dvs skikkelig negativt. Jeg tror andre ser meg som skammelig, slem, usikker, dårlig person osv. Dette er jo typiske depressive symptomer da, men jeg har det jo likt når jeg er mindre deprimert også, bare at det blir ikke så oppslukende at jeg tenker jeg må straffe meg selv. Jeg klarer bare ikke å se at andre kan se meg på en bedre måte. Selv om de sier hvordan de ser meg, så greier jeg ikke ta det til meg. For det er ikke det jeg selv ser. Hvordan fikser man dette? Endret 19. januar 2022 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464743-mentaliseringsevne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.