Gå til innhold

Oppfølging bipolar


Gjest Liviane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liviane skrev (21 minutter siden):

Ble du utredet på DPS, og i så fall hvor lang tid gikk du der etter at diagnosen ble stilt? Hvilken oppfølging får du?

Fikk diagnosen under innleggelse som varte i 2 år. Etterpå gikk jeg i oppfølging av lege på sykehuset

det fikk jeg i 6 år eller så

avsluttet pga jeg flyttet 

 

Endret av Marye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
Marye skrev (1 minutt siden):

Fikk diagnosen under innleggelse som varte i 2 år. Etterpå gikk jeg i oppfølging av lege på sykehuset

det fikk jeg i 6 år eller så

avsluttet pga jeg flyttet 

 

Takk for svar. Lurer litt på hva som er vanlig rundt om. Jeg har også gått der i noen år nå. 

Men får du ingen oppfølging nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (2 minutter siden):

Takk for svar. Lurer litt på hva som er vanlig rundt om. Jeg har også gått der i noen år nå. 

Men får du ingen oppfølging nå? 

Jeg hadde ikke oppfølging da jeg flyttet, men jeg ble innlagt for mani og etter det fikk jeg oppfølging på Dps. Så fikk jeg mere psykoser og ble fulgt opp at Fact team med ny diagnose 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
Marye skrev (16 minutter siden):

Jeg hadde ikke oppfølging da jeg flyttet, men jeg ble innlagt for mani og etter det fikk jeg oppfølging på Dps. Så fikk jeg mere psykoser og ble fulgt opp at Fact team med ny diagnose 

Det virker som om du har hatt det tøft, Marye! Men håper du får god oppfølging i dag og blir ivaretatt ved behov. Håper også at fremtiden vil bli god for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (45 minutter siden):

Det virker som om du har hatt det tøft, Marye! Men håper du får god oppfølging i dag og blir ivaretatt ved behov. Håper også at fremtiden vil bli god for deg.

Takk for det. Hyggelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lyseblå skrev (9 minutter siden):

Jeg ble utredet på DPS og har gått dit i 4 år til nå. Får oppfølging fra behandler, fastlege og kommunen. 

Hva slags oppfølging får du hos dps? Er det hver uke? 

Anonymkode: 1f453...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva slags oppfølging får du hos dps? Er det hver uke? 

Anonymkode: 1f453...ecc

Ja, som oftest. Andre ganger hver andre uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utredet av psykiater med avtale og får nå oppfølging fra en annen (da den som utredet meg gikk av med pensjon) en gang i måneden. Har og brukerstyrt seng på DPS og hjemmesykepleie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...