Gå til innhold

Nakstad har fått Covid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Charter-Svein har også hatt covid.

https://www.vg.no/rampelys/i/XqnJXo/svein-oestvik-ble-coronasyk
 

I intervjuet kommet det blant annet frem at Østvik ble dårlig og fikk symptomer som feber og hakkende tenner.

– Jeg innså at jeg måtte ha medisiner. En drøy uke etter at jeg ble syk, kontaktet jeg lege. Formen var litt bedre da, men hosten kom hver gang jeg hadde vært oppe, og brystet ble mer og mer ømt, sier han til Hemali. 

Han forteller også at han spyttet blod. 

Østvik har tidligere gjort seg bemerket for sin motstand mot inngripende corona-tiltak fra myndighetene. I april debatterte han mot assisterende helsedirektør Espen Rostrup Nakstad og Leif Einar «Lothepus» på «Debatten» på NRK.

Tidligere samme måned vakte Østvik oppsikt da han brant munnbindet sitt i protest utenfor Stortinget.

Reality-kjendisen opplyser at han har takket nei til coronavaksine.

Anonymkode: 38d22...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har hatt Corona selv jeg så jeg la den ikke ut for å hetse eller sette Nakstad i et dårlig lys eller noe. Syntes bare det var av interesse siden han så og si har vært coronaens ansikt utad i form av omtrent daglige uttalelser i diverse medier. Dessuten er det en opplysning han selv har gått ut med og som tilfeldigvis VG laget en artikkel om. Men ser andre medieaktører også har gjort det. 

Anonymkode: 240b9...400

Om du hadde skrevet dette i åpningsinnlegget ville jeg ikke skrevet det jeg har skrevet her. Jeg ville ikke kommentert i det heletatt faktisk, fordi jeg syns ikke saken er interessant, men det er en annen sak. Som Ekstra sier er ingen sak feil å formidle her på DOL, men alt er ikke interessant for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (21 timer siden):

Men akkurat denne tråden på DOL tenker jeg ikke hadde trengt å fortsette etter det første svaret fra @Ekstra "Ja, han er vel ikke mer immun enn oss andre." 

Det kan være at du har mye rett i det, men sånn er DOL. Man gjentar gjerne svar andre har gitt med litt andre ord før, eller lar en tråd ta en ny retning. Selv liker jeg dette, faktisk er det noe av det som har ført til at jeg ennå leser og skriver her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...