Gå til innhold

Er forbannelser ekte? Hvorfor går hele livet til skeis?


Sommerblomsten9

Anbefalte innlegg

Sommerblomsten9

Hei. Jeg har lenge mistenkt at det er en forbannelse over meg. Fordi når en dårlig ting skjer , så skjer masse andre dårlige ting i samme slengen. Og det skjønner jeg ikke helt. Når ikke noe dårlig skjer, så går livet helt fint. Men det som er så rart, plustelig kan noen i familien min få en sykdom, etterfulgt av at jeg selv blir syk igjen, og i tillegg til det skjer det teknologiske og økonomiske problemer som jeg må betale for. Laderen min blir ødelagt, telefonen blir ødelagt f.eks, masse regninger osv osv. jeg synes bare det er så rart, at alt går til skeis i samme slengen. Så tenker det er en forbannelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommerblomsten9
Osten skrev (24 minutter siden):

Nei, forbannelser er ikke ekte. De virker ikke. 

Men hvorfor går da alt skeis og alt blir dårlig? Økonomisk også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førbannelser finnes ikke, men uflaks er ekte. Man kan ha uflaks og være født blind, få kreft, miste et barn etc uten å ha gjort noe spesielt feil.

Hvis du opplever uflaks i smått og stort hele tiden handler det nok om hvordan du ser verden. Det er usannsynlig på grensen til umulig å ha mer uflaks enn andre hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...