Gå til innhold

Leser du hele tråden før du kommenterer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg gjør det, på dette forumet. Noen få brukere har jeg dog blokkert. 2stk.

Anonymkode: 24d93...c6e

Ikke alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg gjør det, på dette forumet. Noen få brukere har jeg dog blokkert. 2stk.

Anonymkode: 24d93...c6e

Hvordan fungerer det i praksis? At du ikke ser hva de du har blokkert poster i en tråd? 

Anonymkode: de689...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvordan fungerer det i praksis? At du ikke ser hva de du har blokkert poster i en tråd? 

Anonymkode: de689...d96

Nei, det hopper frem en og annen tråd fra de to jeg har blokkert. Når jeg leser i en tråd de har kommentert i, så er svaret skjult, dvs jeg må klikke på svaret for å lese det, hvilket jeg jo ikke er interessert i. Jeg gjorde dette fordi en av dem poster så mye likt, og så mye. Og den andre likte jeg ikke. Ikke verre enn det. Det ble bestandig krangel med nr 2 når jeg diskuterte med den. 

Anonymkode: 24d93...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gjør det, på dette forumet. Noen få brukere har jeg dog blokkert. 2stk.

Anonymkode: 24d93...c6e

Kommer helt an på hvor lang tråden er. Noen ganger klarer jeg å følge med fra starten av, andre ganger kan jeg oppdage en tråd fra side 3 og da er det ikke alltid jeg gidder lese alle innleggene før jeg ev. svarer nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (12 minutter siden):

Kommer helt an på hvor lang tråden er. Noen ganger klarer jeg å følge med fra starten av, andre ganger kan jeg oppdage en tråd fra side 3 og da er det ikke alltid jeg gidder lese alle innleggene før jeg ev. svarer nei.

Sånn er det for meg også. Når jeg først har postet noe pleier jeg å skrolle meg bakover, og innimellom ser jeg at andre har sagt omtrent det samme på en annen eller også bedre måte 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest leser jeg gjennom, ja. Bruker ofte multisitering underveis for å samle opp ting jeg vil kommentere, om det ikke blir for mye/spredt. 
 

(Visste forresten ikke det gikk an å blokkere…)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser ikke alltid gjennom hele tråden, som flere andre sier, så avhenger det av hvor lang den er.  Kan godt hende jeg forholder meg til hovedinnlegget alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...