Gå til innhold

hva slags hjelp fins mot tvangstanker?


Gjest Odapoda

Anbefalte innlegg

Gjest Odapoda

Jeg tror jeg må ha dette for plutselig får jeg selvmordstanker men jeg er ikke suicidal.

Kan jeg bestille legetime og be om ssri mot dette eller må jeg leve med det? Det går forsåvidt greit det også og jeg fikk ikke flere psyk.timer etter at jeg forsov meg fra en time så jeg tørr ikke ringe han, vet ikke hva jeg skal si. Og jeg har ikke noen problemer så det ville vært idiotisk å spørre om flere timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Hva mener du egentlig. Du har selvmordstanker, men er ikke suicidal. Selvmordstanker er da suicidale tanker så vidt jeg vet. Men du mener kanske at du ikke har konkrete suicidale planer eller forsøk? Er du deprimert eller....? Når kommer tankene og hvorfor? Hvis man er deprimert er tankene som ofte en følge av det, men hvis du ikke er deprimert - hva er så grunnen. Alvorlig sykdom kanskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...