AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 frosken skrev (1 minutt siden): Jeg mener at andre gjennom å stimulere og gi respons på overdrevent fokus og tankespinn, så avgjort kan være med å skade unge, ja. Som tidligere sagt i denne tråden, så er min respons basert på et svært stort antall innlegg postet de siste dagene. 🙄 Ikke rart at det nesten ikke er aktivitet her inne når man ikke får lov å klage. Kan ikke du heller gå på jobben din? Eller er du pensjonist kanskje og irriterer deg over at det er normalisert å snakke om psykiske vansker blant de unge idag? Anonymkode: eb7f0...6e6 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464870-godtar-ikke-mere-vekt%C3%B8kning-nok-er-nok/page/2/#findComment-4075910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så du mener at å fortelle om problemene sine, søke trøst og støtte er skadelig for unge? Anonymkode: eb7f0...6e6 Jeg er til dels enig med Frosken. Selvfølgelig kan man søke trøst og støtte på dette forumet. Men når innleggene blir av en slik karakter at de minner om utagering, er det lov å si fra at dette kan være destruktiv bruk av forumet. Trådstarter har i en annen tråd sagt rett ut at hun tar livet sitt neste uke hvis hun ikke får sove (ble slettet av admin). Implisitt: Hvis ingen hjelper henne til å sove tar hun livet sitt. Jeg forstår at livet kan være vanskelig til tider når man har borderline, men slik jeg forstår det er en vei til bedring nettopp at man tar ansvar for å ikke utagere i fortvilelse over objektivt sett relativt små ting. Ubetinget trøst og støtte uavhengig av innhold i problemstillingen kan lett bli som å ta Valium. Det hjelper ikke i lengden. 5 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464870-godtar-ikke-mere-vekt%C3%B8kning-nok-er-nok/page/2/#findComment-4075913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.