Gå til innhold

Corona skal ikke lenger defineres som en samfunnskritisk sykdom.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Savannah skrev (4 timer siden):

Hvordan blir det å reise fra Norge til Danmark i februar?  Må man teste seg?

Det står jo i artikkelen det var linket til :)

De eneste tiltakene de ønsker å opprettholde, er test og karantene ved innreise til Danmark.

– Jeg ønsker at det fastsettes krav om test og isolasjon etter innreise fra en 1. februar 2022 og fire uker frem, skriver den danske helseminsteren Magnus Heunicke i brevet til Folketinget.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (7 minutter siden):

Det står jo i artikkelen det var linket til :)

De eneste tiltakene de ønsker å opprettholde, er test og karantene ved innreise til Danmark.

– Jeg ønsker at det fastsettes krav om test og isolasjon etter innreise fra en 1. februar 2022 og fire uker frem, skriver den danske helseminsteren Magnus Heunicke i brevet til Folketinget.

Jeg forstår ikke dette med test og karantene.  Er det test i Norge før man drar, og test igjen i Danmark når man kommer dit?  Og så karantene hvis test/er er positiv/e?  Det kan ikke være fire ukers karantene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (11 minutter siden):

Jeg forstår ikke dette med test og karantene.  Er det test i Norge før man drar, og test igjen i Danmark når man kommer dit?  Og så karantene hvis test/er er positiv/e?  Det kan ikke være fire ukers karantene uansett.

Test ved ankomst DK står det, og evt isolasjon ved positiv test. 

Innreiseregler ved ankomst Norge har ikke DK noe med, her må du selv følge med på regjeringen.no/UDI sine sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...